Referentie topic paarden webshops

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-08 19:58

Het lijk me wel handig om een topic te starten waarin iedereen zijn positieve en negatieve ervaringen met diverse paarden webshops kwijt kunnen. Het houd de boel overzichtelijk. Met zoeken het ik zo'n topic niet kunnen vinden, dus ik start er zelf maar een.

Het is de bedoeling om af en toe samen te vatten met welke webshops overheersend positieve en welke overheersend negatieve referenties krijgen.

Je kan dus hier kwijt met welke webshops je goede ervaringen hebt opgedaan en met welke slechte.

(ik hoop dat ik niet per ongeluk over een dergelijk topic heb heen gekeken, en dat ik dit topic goed heb geplaatst).


s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-08 20:08

Mijn referenties op dit moment:

Positief:

Huppa.nl Ze hebben een groot assortiment, goede kwaliteit, en prima service

Horseshop horsepower: Weer een goede service: Ik werd keurig op de hoogte gehouden toen de aanlevering van een product bij hen niet goed ding, en toen ik toch besloot mijn geld terug te vragen was het geen probleem en stond het de volgende dag op mijn rekening.

De paardendrogist

paardentips

Negatief:

Divoza. Ja toch echt Divoza. Ik heb daar een keer een bestelling geplaatst waar ik een maand op kon wachten. Later heb ik nogmaals een bestelling geplaatst (ik dacht een keer een fout, kan voorkomen). Het boek kwam de volgende dag binnen, maar ik had nog meer besteld. Ik heb vier weken gewacht en, omdat ik nog niets had gehoord heb ik er maar eens achteraan gemailt. Ze wisten er niets van. Drie dagen later hoorde ik dat een van de producten niet meer te koop was. Op het andere product ben ik nu nog steeds aan het wachten. Ik heb wel netjes het bedrag terug ontvangen van het product dat niet meer op voorraad was.

depaardenconcurrent.nl Daar heb ik eindeloos op mijn product moeten wachten, meerdere mailtjes moeten sturen voordat ik een reactie terug kreeg. Uiteindelijk bleek dat ze het product niet kon leveren. Vervolgens heb ik nog anderhalve week op mijn geld kunnen wachten.


s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-08 16:48

Ik heb nu ook een pakket van piaffe binnen, mooi op tijd, en keurig verpakt, nette rekening. Helemaal netjes!

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-08 07:45

xxsaffieraxx schreef:
Paardenshop.nl valt me erg tegen.

Vorige week maandag een uitrijdeken besteld en gelijk betaald (postbank->postbank) en vandaag nog steeds niets in huis Huilen .
Zaterdag een email verstuurd, nog steeds geen antwoord.
Heb overigens een tijd geleden (rond half augustus) 2 emailtjes geschreven met vragen over een bepaald dekje, tot nu toe nog steeds geen antwoord ...


Dat is inderdaad vervelend. Misschien moet je even bellen, dan schiet het vaak ineens wel op.

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-08 19:13

@ Joana: Inderdaad wordt er bij huppa ook kwalitatief minder goede producten verkocht, maar voor dat zadel wat jij heb gekocht geld eigenlijk hetzelfde als voor de zadelmarkt/hypodrama (western) zadels: Goedkoop zadel=slechte pasvorm. Helaas. Maar Huppa heeft ook hele goede producten (eigenlijk alles wat ik daar besteld heb) Welke van uitstekende kwaliteit zijn en lang meegaan. Maar je moet wel rieel zijn: Goedkope "bijzondere" zadels die dus een niet aanpasbare boom hebben, hebben een *** pasvorm

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-12 18:13

Het topic ligt al jaren stil. Heb je de rode waarschuwing niet gezien? Als een topic langer dan twee weken (!) niet actief is mag je alleen posten als je echt een zinvolle bijdrage hebt en er geen recenter topic over hetzelfde onderwerp loopt ;)

Daarnaast staat huppa niet goed bekend hier [ED] Ervaringen met Huppa Ruitersport


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers