Moet maandag naar het ziekenhuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Moet maandag naar het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 23:49

he balen ik zit ff in een dipje Huilen
moet maandag naar het zieken huis maar ik zal bij het
begin beginnen!

23-01-1999
ik kwam weg bij mijn verzorgpony, het was al donker en was mistig!
moet ik oversteken bij de weg, dus ik wacht netjes, kan ik er voor langs want een auto remde al want die had mij gezien wat doet nou zo'n *** die geeft plankgas en met 95 km grijpt hij mij van de fiets, ik heb heel veel geluk gehad ik kwam in het kleine stuke berm van 1,5 meter terecht, nou eerst met de ziekenauto naar emmen maar daar konden ze me niet helpen toen ben ik met spoed naar groningen gebracht de conclusie:

linkerbeen gebroken op 4 plaatsen
linker schouderkom gedeeltelijk verbrijzelt
rechterkant zwaar gekneusd
zwaar gekneusde ribben
zware hersenschudingen

ik heb toen 8 ijzeren pennen in mijn been gehad en 1 in mijn elleboog
naar 10 weken ziekenhuis en 3 maand in een rolstoel + 2 maand op krukken kom ik weer een beetje normaal funcineren als een mens!
omdat ik nu nog 5 cm verschil in mij benen heb willen ze me opnieuw opereren om dit te coriceren dus aanstaande maandag mag ik naar het zieken huis en moet ik waarschijnelijk blijven Huilen Huilen

maar nu zit ik heel erg te piekeren ik heb 2 hele mooie veulens een hengst en een merrie ze zijn mijn lust en leven maar als ik opnieuw wordt geopareerd ben ik weer zo'n 6v maand uit de running en dat maakt mij zo Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen

nou sorry voor mijn lang verhaal maar ik moest het ff kwijt
-x- iris en hoefjes sheerza en caprice

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 00:01

hoi jeetje dat is niet niks ... ik hoop dat er iemand is die goed voor je beestjes kan zorgen,en ze zeggen wel is dat de tijd snel gaat als je weet waar je het voor doet? ik hoop dat het snel voor je om is en dat ze het kunnen verhelpen... heel veel sterkte en je kan nl. veel bokken als je thuis bent toch? Haha! groetjes sandra!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 10:02

Goh, wat een pech!

Maar ik denk dat je er toch niet aan ontkomt om die operatie te ondergaan, anders krijg je later andere klachten door het grote verschil in de lengte van je benen. Dus even doorbijten maar en hopen dat je in de toekomst wat meer geluk hebt en kan blijven genieten van je paardjes!

Sterkte!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 10:06

Ik snap precies wat je bedoelt. Ben nu al een half jaar bezig met een gebroken viger en net nu ik weer een beetje kan functioneren willen ze opereren dus idd nog 6 maanden niks, ik doe het (nog) niet. Ik wacht tot de paarden weer op de wei kunnen dan kan het alemaal minder kwaad, maar het is geen leuke beslissing nee. Succes!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:22

Sterkte meid, het is rot maar het moet even. Met een verschil in lengte van been de rest van je leven door te moeten leven, of een half jaartje uit de roulatie te zijn, ik zou de keuze snel hebben gemaakt.
Kiezen op elkaar en doorbijten!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:23

Sterkte hoor! Ik zit nu twee weken met mn enkel in het gips en heb het al helemaal gehad Scheve mond

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:31

Jeetje wat vervelend...
Ik hoop dat je gauw weer beter wordt Lachen
Sterkte...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:39

Uhmm kijk eens naar de datum.

(Geplaatst: 15-01-02 23:49 Onderwerp: Moet maandag naar het ziekenhuis)

Even goed hoop ik dat alles goed is gekomen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:48

hi hi, Cassidy ziet het met haar 12430 berichten geloof ik niet helemaal helder meer. Die bokt teveel Haha!