Rosalien is weer de oude!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Rosalien is weer de oude!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 09:31

Tenminste, dat schijnt. Ik rij haar nog niet zo lang, dus ik wist niet hoe ze eerst was, maar ze reed gisteren super!

Ongeveer een maandje waren we al aan het tobben, iedere keer pakte ze het bit beet, toen was ze onregelmatig vanuit haar linker schouder, dat ging weer over, maar dat bit bleef ze maar vastpakken. De eigenaresse dacht dat het aan haar tanden lag. 2 weken geleden was ze helemaal niet meer te genieten, iedere keer er totaal onbestuurbaar vandoor gaan en aan de longe haar hoofd kantelen. Vervolgens bleek ze ook nog wat last van haar rug te hebben.

Eindelijk ging ze naar de dierenarts, hij kon niets aan haar rug vinden, maar heeft wel haar kiezen gevijld en vitamines gegeven tegen een hangend rooster. Daarna een paar dagen rustig aan gedaan en nu loopt ze weer als een speer. Het lijkt bijna wel een ander paard! Haha!:D:D
Best zielig eigenlijk dat we er zo lang mee doorgereden zijn, maar ja, ik wist ook niet dat ze normaal gesproken anders was met rijden. Scheve mond


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 10:13

Als ze konden praten, dan zou het idd stukken makkelijker zijn.
Ik dacht in het begin dat ze gewoon een beetje streken kreeg, omdat ze een tijdje weinig gedaan had en nu weer aan het werk moest. Overigens blijft ze natuurlijk nog steeds proberen om met trukjes onder het werk uit te komen, de lieve merrie. Knipoog


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 11:09

Wedden dat het dan voor geen meter gaat. Haha!
Donderdagavond ben ik er weer.
Bedankt voor de felicitaties trouwens. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, Kaatastrof, Ruai, Vagabondo, vilheide en 131 bezoekers