Pfff hebben wij weer :S :( :S :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Pfff hebben wij weer :S :( :S :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 20:02

gisteren had ik een lange dag, de paarden gingen vroeg t land op en dan laat ik Mel altijd staan totdat ze er weer afgaan (om half 5) want daarna is hij erg moe, nou ik ging in de tussentijd even met drie andere mensen naar divoza met de bus, verkeerde bus rondje zoetermeer gehad :S daarna om half 5, op de terugweg, stonden we in de file belt in de auto linda(de eigenaresse van me verzorgpony) op... Thomas (haar paard) liep niet lekker nadat ze hem eruit had gehaald maar ze moest nu weer naar huis omdat er een schilder kwam en ze moest erbij zijn... of ik even een oogje in het zeil wilde houden... toen ik op stal aankwam gelijk naar zijn box gelopen hij stond er erg zielig bij en zijn linkerachterbeen stond op rust. nadat ik mel helemaal had na verzrogd van de wei en nagekekn had bleef ik nog even op stal en ging daarna om half 7 weg... linda ozu toch om 7 uur komen... 's avonds kwam ze op msn ... geen da geweest en hij liep egt heel beroerd... morgen ochtend zou de da komen ... nu net komt ze weer online en de da heeft een inwendig En uitwendig onderzoek gedaan het blijkt nu dat hij zwaar gekneusde bekken heeft en vermoedelijk scheurtjes in zijn banden en spiertjes en moet nu 3 weken op rust.. hij mag alleen even voor de stal staan om uit te mesten en verder niets...
vind het echt zo zielig voor biede
linda heeft thomas sinds december en ze gingen al een tijdje lekker met elkaar (in het begin natuurlijk erg wenne)
ik schrok echt toen ik het hoorde vind het zoooo zielig
sorry voor het lange verhaal maar ik moet het even kwijt
vind t egt heel sneu Huilen

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:17

Aah dat is zeker heel sneu ja Boos! Nouw hope dat het allemaal goed komt he

Lindasas

Berichten: 2
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:27

Hai Sannuh.... gelukkig gaat het allemaal weer wat beter met Thomas. Was gister trouwens een lekkere bokpartij, he!?!?!

michelle12
Berichten: 168
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Vo0rsch0ten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:24

heey ach wat sneu voor je en lind ook

evil_duckie

Berichten: 17
Geregistreerd: 11-04-04
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:44

Ahh..Thom..Beterschap maar he Soso Linda..Ook op bokt Schijnheilig Cool Haha.. Nou ik spreek je nog wel op msn Knipoog haha Bye..Marloesje Vingers aflikken

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:47

Idd sneu!
Geef 'm maar een dikke knuf Lachen

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:44

dat is inderdaad sneu.
sterkte en beterschap voor je paardje.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:42

Jeetje wat sneu voor je!!!! Beterschap en sterkte OK dan! !