Gister crosstraining in Arum!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Gister crosstraining in Arum!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 13:35

Gister heb ik voor het eerst meegedaan aan een crosstraining, zo he, wat is dat super tof zeg!!!! *LOL*

In het begin was mn paardje wel beetje gespannen en ging nog niet zo goed overal over, maar opeens ging de knop om en sprong hij alles!! Dat geeft echt zo'n enorme kick!!! De vrouw die ons begeleide vond het ook heel goed gaan voor de eerste keer!!! Bloos

Over 2 weken hebben we weer een training, dan wordt de waterbak gevuld en gaan we de trakhener doen (weet niet of je t zo goed schrijft).
En als het goed gaat de op- en afsprong....joepie!!

Jammer genoeg was het erg ver rijden, we moesten namelijk naar Arum, richting afsluitdijk en we wonen zelf in de buurt van Winschoten, dus was ruim anderhalf uur rijden!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:55

Wie heeft je lesgegeven?
Crossen is gewoon zo mega gaaf!
fijn dat het goed ging! OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:03

was het daar op het terrein bij die binnenbak?!daar heb ik eens wedstrijd gesprongen, kan me alleen niet heugen dat daar crosshindernissen staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:46

En je was niet op de manege. Verdrietig Tong uitsteken

Maar wel een leuke ervaring natuurlijk, je begrijpt natuurlijk wel dat ik alweer niet snap dat je zoiets durft. Haha!

NandoBeauty
Berichten: 5
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:57

hey leuk joh dat je daar aan mee hebt gedaan lijkt me echt tof
groetjes van mij *LOL* Pling Bloos!

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:02

riug zeh

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:10

Heb geen idee of t bij die binnenbak was Tong uitsteken ...heb nergens gekeken verder, alleen maar aan t crossen gedacht!!

We hadden de training van Tineke Hoekstra, ze deed het erg leuk!! *LOL*


En Sammm...volgende week ben ik er wel om les te geven hoor!! Heb het nog 2 x, namelijk 24 mei en 7 juni, dus de rest van de maandagen ben ik gewoon op de manege om les te geven... Haha! Je bent gewoon niet bang op zo'n terrein, tenminste...ik niet Knipoog Tong uitsteken

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:11

ff gekeken hoe die manege heette, maar t was Manege Galemastate...bekend bij iemand??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 18:48

dat kan wel!! het zal wel op dezelfde locatie zijn geweest, want Arum is erg klein volgens mij! Tineke was toen parcoursbouwer

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:42

Gaaf zeg,
Ik heb afgelopen maandag ook m'n eerste cross-training gehad!
Ik heb me opgegeven voor een cursus van 10 lessen van Bert Wagevoort en Gert Lourens!
We hebben meteen al vanalles gedaan en m'n paardje pakte het ook super aan! Ze deed alles en vond het (net als ik) helemaal te gek geweldig! We hebben boomstammen gesprongen, greppels, op- en afsprongen, trakhener en waterbak (met insprong)!! Helemaal te gek.
De eerste keer was in barchem, maar we gaan ook nog verder weg, naar Lunteren, Putten, Boekelo, Renswoude en naar Alice Naber/Lozeman in Biddinghuizen! Cool he? Haha!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:19

Heeey cool man! Was jij diegene op dat vosje?? Ik was de les voor jou met een dikzak Haha! kleine pony met vier witte voetjes en witte bles, mexicaans neusriempje Haha! en Cody was er trouwens ook bij jou in de les (tenminste, was Cody toch?) 't was wel frisjes he Haha! maar de hindernissen waren echt supercool!! 'k Heb alles gedaan Haha! ging allemaal echt super!!! En volgende keer of weer in Arum of in Kubaard. In Kubaard hebben ze al 2 waterbakken en ook wel mooie sprongen maar vond dit in Arum ook wel superleuk!!!!!! En dr was idd een binnenbak.. 'k Heb er ook wel eens een springwedstrijd gehad daar in Arum.. Kon je 25 euro winnen dat was wel relaxt Haha! (was 1e en 2e parc. 2e dus tikt lekker aan Haha!)

Nou groetjes Haha!