ik en knoflookpoeder--> geen goede combi..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ik en knoflookpoeder--> geen goede combi..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:38

Omdat ik laatst hoorde dat luck best last heeft van jeuk in de zomer en ik de tip kreeg knoflookpoder te kopen heb ik dat natuurlijk gedaan..

Ik net naar de winkel en zak van 1000gr. knoflookpoeder gehaald. Ik heel enthousiast een bakje gezocht in de kast en ja hoor eentje gevonden. Ik knip die zak open om die poeder in de zak te gieten, en natuurlijk had ik weer te ver geknipt Schijnheilig Resultaat die poder stort uit die zak en dat bakje maar dat bakje was net iets te klein dus nu lag er vrij veel op het aanrecht en op de grond Bloos Heel de keuken ruikt nu naar knoflook Scheve mond

Ben benieuwd wat pap en mams zeggen als ze thuiskomen Scheve mond


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:42

het stinkt dus heel erg..mijn ouders zijn druk bezig op de zaak, heb ze wel net gebeld dat ze niet boos moeten worden als ze thuiskomen.. Ikzelf stink er ook naar en moet vanaaf nog werken...!

Lucky vond het wel lekker trouwens, hij at zelfs zijn slobber!! Een wonder..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:38

ze waren niet boos..maar ook niet blij..! Dusse pfoej het viel mee, had me al helemaal voorbereid..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:13

nou ik krijg nu al een echte "knoflookknol" 9moet je s heel vaak achetr elkaar zeggen. lachen!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agelababypp, Chantalla, evelien1000, tienus63, Yinka en 121 bezoekers