Lekker gesprongen met Lucien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Lekker gesprongen met Lucien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 17:40

Gisteravond moest het er dan toch weer eens van komen. Springen met Lucien! Mijn huidige instuctrice geeft geen springles, dus ik had geregeld dat ik in een andere les mocht rijden. Ik moest er wel weer even aan wennen. De laatste keer was echt al een jaar geleden. Maar Lucien pakte het vlot op en had er echt zin in. Ik moest hem zelfs nioet te snel laten lopen. Nou, normaal is Lucien niet zo'n uitslover. Hij sprong heel makkelijk en binnen de kortste keer vlogen we alweer over 90cm. Lijkt misschien niet hoog, maar voor een angsthaas als ik is het huizenhoog. Ik was echt superblij met hem!

Helaas heb ik geen foto's voor jullie van mijn springende Friesje, maar met een beetje geluk komen die ooit nog eens.
Laatst bijgewerkt door eveline_B op 05-05-04 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt


eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 17:47

Ja ik las het net nadat ik dit berichtje had geschreven. Lucien kan echt prima springen, alleen durf ik zelf niet zo goed. We zaten eens op een trainingshoogte van 1.10m en ik heb zelfs 1.20m met hem gesprongen. Volgens mijn instructrice moet je je springvaardigheden onderhouden, omdat je anders vaak steeds minder durft. Nou in mijn geval gaat dat zeker op.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 11:16

Ik zal eens proberen of er de volgende keer iemand foto's van ons wil maken.


eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 12:07

In het begin sprong ik ook meer met mijn ogen dicht dan open. Maar als hij ervoor gaat dan vind ik het heel leuk om te doen met hem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amco, anjali, Hobbyhorse, Iselda, JeRekers, Karintich, moeshie, Sting en 92 bezoekers