Ik wil weer rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Ik wil weer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 19:37

Vanmiddag moest ik werken maar vanmorgen ben ik eerst even bij de paarden gaan kijken. Ik kwam de stal in (ze stonden nog niet buiten omdat het had geregend) en ze stonden niet in hun box..? Verward
Bleek dat ze allebei lagen! *LOL*
Eerst ben ik bij Razinda naar binnen gegaan en heb even bij haar zitten knuffelen. Kon helaas niet bij haar gaan liggen want ik had nette kleren aan. Toen bij Jur naar binnen gegaan en ook zij bleef liggen en ik kon ook met haar knuffelen. De schatten! Lovers

Ik heb ze buiten gedaan en ben bij de bak gaan kijken, ik had goede hoop dat hij weer was 'ontdooid'. Maar nee hoor, de stukken ijs waren nog niet weg. Frusty
En ik had zo graag willen gaan rijden vanavond! Verdrietig
Ik ga er zo weer heen en zal ze maar weer voor de tigste keer gaan losgooien ofzo. Ik word hier zo moe van! Boos!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:48

Ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt, maar het heeft vandaag de hele dag gedooid, dus misschien is hij vanavond wel goed.
Wat heb ik dan een mazzel, ik heb 1 dag alleen rechtuit kunnen draven omdat hij een beetje hard was, maar verder gewoon kunnen rijden. We hebben vandaag al weer tegen elkaar lopen klagen dat de bak alweer zwaar wordt en eigenlijk gesproeid moet worden, maar ja als het dan gaat vriezen gaan wij natuurlijk ook voor de bijl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 21:11

Die van mij moet nodig weer eens bokken en rennen, dat rijden en keurig netjes longeren is ie nu wel zat. Als de losgooibaan goed is, dan mag ie ff uitdollen, hij zal het waarschijnlijk wel waarderen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 21:21

Bij ons is het enige wat ze doen: de wei in of de buitenbak in.
En dan nog niet te lang, want het is superbevroren geweest hier in het oosten en de grond is nog keihard...
Gelukkig gaat de temperatuur nu weer omhoog! Hopelijk dat het zo blijft of nog hoger wordt, maar geen vriezen meer dus...
Dat ijs ben ik ondertussen meer dan zat Boos! .

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 22:06

Ik sluit me aan bij Lov. Fitz heb ik de hele tijd wel kunnen rijden omdat de hoefslag goed was maar losgooien zat er echt niet in.

Vanavond heb ik gelongeerd omdat je dan nog enige controle hebt, maar maandag na de selectie mag hij eindelijk uitdollen en bokken en zijn ijzers eraf trappen Haha! !

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 23:41

Nou hij was vanavond iets beter, heb ze allebei gelongeerd en morgen ga ik ze allebei rijden, of de bak nou goed is of niet!! }>
Maar ik heb goede hoop! En als ie nou weer zacht is, gaat de boer hem slepen (en als ie gesleept is dan is het net een soort olympische bak Kwijl ) en dan zout erin doen, heeft hij al klaar staan. Hopelijk gaat het dan de volgende vorstperiode beter!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 23:44

Jep komt gelukkig wel elke dag los, anders zou ik toch wel een beetje een probleempje hebben. Haha! Ook al zou ik wel kunnen rijden. Gek doen zal hij eens in de zoveel tijd, en als het niet los kan, ach dan gewoon met ruiter en al. Zijn niet mijn meest favoriete momenten Lachen

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 23:50

bij ons is de bak ook bevroren Verdrietig
echt irrie is dat
kep nu al een tijdje niet meer op Robin kunnen rijden.
we hebben zelfs zijn ijzers eraf laten halen omdat hij elke keer weg gleed.
het was gewoon te glad met ijzers onder!
maar gelukkig kan hij loskomen in de bak.
hij staat bij Flyer (een veulentje) in de wei.
en net zo gek dat hij dan is Haha!
lijkt dan net een jong paardjuh
echt zo lief Lovers
dan gaat ie weer bokken, rennen ze samen door de wei enzo.
echt een poepie Lovers Party!! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:01

Ik heb gister weer voor het eerst bij ons in de bak gereden. Nou ja, dinsdag was ie ook al wel dooi, maar toen heb ik ff gelongeerd. Hoop voor jou dat het idd beter gaat zometeen ja, zo'n bevroren bak is niet echt dat je nou staat te springen. Hoe lang heb je nou al niet gereden met je schatten?
Lief zeg dat je bij ze kunt als ze liggen. Jur springt meteen overeind denk ik, maar ja ik zie haar ook nooit liggen. Tong uitsteken