Mijn paard poept in haar waterbak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mijn paard poept in haar waterbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:03

Vandaag kwam ik bij m;n fjordje aan ( bijna 1 jaar Lachen ) en ging natuurlijk eerst de stal uitmesten..ligt er in een keer een hoop stront in haar water bak
Ik heb in een deuk gelegen...toen ik haar weer in d'r stal zette toen ik wegging had ze super dorst Haha!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:19

Ongelukjes gebeuren, de mijne heeft het gemiddeld 1x per maand als ze op stal staat. Best irritant.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:22

Dat doen ze toch alleen als ze ontevreden zijn ? In hun voer/waterbak poepen ? Shoot me if im wrong , maar dit is wat er mij toen een keer over is verteld...

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:23

Ik snap niet waarom je daar zo'n lol om kunt hebben Verward

Maare, die van mij doet het altijd als z'n drinkbak te vies is en ik em es schoon moet maken

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:24

Vonnie84 schreef:
Maare, die van mij doet het altijd als z'n drinkbak te vies is en ik em es schoon moet maken


Inderdaad ! Dat bedoelde ik , ze laten je het weten als ze ergens niet tevreden mee zijn !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:28

Dat hopeft niet...hou z'n waterbak goed schoon. En de eigenares van de stal had vroeger ook een paard die dat deed...
Maar helaas schuurt mijn paard wel eens tegen haar bak ( denk dat ze het tijdens het schuren heeft gedaan ) En ja ik heb al middeltjes voor het schuren Lachen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:29

Het is best geinig.. maar goor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:29

MoonChloe schreef:
Het is best geinig.. maar goor!!


Ja en een stank dat er vanaf kwam Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:19

sommige paarden zijn ook zo groot en mikken dan gauw mis. Hoe kleiner de stal hoe eerder raak is. Als ze dit heel vaak gaat doen kun je een ijzeren band (weet niet hoe je dat uit moet leggen) ter bescherming van de drinkbak erom doen. Had een pony op de vorige stal ook die schuurde er ook meteen niet meer aan.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:22

Wencke van Jurga had pas ook in zijn waterbak gepoept. Wij snapten al niet dat hij zo'n dorst had.
(we hadden 'm daarna in een andere stal).
Hij bleef maar drinken. We zijn er wel even bijgebleven want van zoveel drinken achter elkaar hebben ze zo koliek!
Ik zou 'm niet opstal gezet hebben en meteen weggegaan zijn. Eerst even zien of hij geen kwartier staat te lurken.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:38

mijn vorige paard deed het ook zo'n 1× inde maand!!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:41

Sjimmy schreef:
Wencke van Jurga had pas ook in zijn waterbak gepoept. Wij snapten al niet dat hij zo'n dorst had.
(we hadden 'm daarna in een andere stal).
Hij bleef maar drinken. We zijn er wel even bijgebleven want van zoveel drinken achter elkaar hebben ze zo koliek!
Ik zou 'm niet opstal gezet hebben en meteen weggegaan zijn. Eerst even zien of hij geen kwartier staat te lurken.


Ik was ook nog ffies gebleven om te kijken...maar ze hielt zich in Haha!