waar is Sylvester?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jolandaaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Overrijssel

waar is Sylvester?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 10:30

Ik heb al een tijdje een verzorgpony.Een welsh schimmeltje met de naam sylvester.

IK stapte gistermiddag op de fiets. Na 15 minuten fietsen kom ik aan bij de boederij.Sylvester stond niet in de wei(wat bijna altijd het geval is behalve als het regent)Ik ben dus maar in de stal gaan kijken,ook geen Sylvester Verward Ik had weer net de pech dat er niemand thuis was. Toen liep ik de boederij maar eens helemaal rond.Geen sylvester.ik was al even bang dat hij verkocht was toen ik vanuit de zadelkamer opeens gesmak hoorde. Verward Ik loop daar dus naar binnen,en wie staat daar te eten,Sylvester.Het bleek dat het buurjongentje s,morgens vroeg al even bij sylvester in de wei was geweest en vergeten het hek goed dicht te doen.Sylvester heeft daar dus gebrui van gemaakt en heeft volop zitten eten, van het hooi en de brokken(Dit stond in de zadelkamer)Gelukkig heeft sylvester er niks aan overgehouden Pling Het heeft mij nog verbaast dat Sylvester door de deur paste. Verward *LOL*

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:34

Een pony in de zadelkamer Rolleyes je zou toch denken dat ze daar zo ver mogelijk weg blijven *LOL*

(tenzij er inderdaad eten staan Tong uitsteken)

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:34

Nouja, gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden !

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:38

jeetje dat was schrikken. Gelukkig is hij niet ziek geworden en was hij niet verkocht.

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:45

hey mijn paardje is ook wel eens ontsnapt en weet je wij overal zoeken konden hem nergens vihnden was hij in een hoekje in de wei achter een boom gaan staan na 2 uur zoeken zagen we hem pas toen hij aankwam wandelen zo van hoi baas was ik weer ik weet nog hoe opgelucht ik toen was.

jolandaaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Overrijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 10:20

Natasjavegas schreef:
hey mijn paardje is ook wel eens ontsnapt en weet je wij overal zoeken konden hem nergens vihnden was hij in een hoekje in de wei achter een boom gaan staan na 2 uur zoeken zagen we hem pas toen hij aankwam wandelen zo van hoi baas was ik weer ik weet nog hoe opgelucht ik toen was.



ja,je zou toch even denken dat hij verderweg is gelopen! Scheve mond

kebannie
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:00

ja inderdaad zoek je je het apezuur naar je paard staat ie gewoon in de zadel kamer te eten leuk is dat maar wel mooi dat ie er nog is