Op wedstrijd...tenminste...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Op wedstrijd...tenminste...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 00:56

Nou, wat een weekend!!!

Het was dus de bedoeling dat ik samen met 2 vriendinnen (Christien en Ods) en Senna afgelopen vrijdag op wedstrijd zou gaan in het zuiden van Belgie.

Omdat het zo'n lange reis is en we vroeg in de morgen aanwezig moetsen zijn, zijn we op Donderdag op tijd weggegaan, om eerst bij Kim van Manen, die nu ook in Belgie woont, te overnachten en daarna door te rijden naar de show.

Zo gezegd zo gedaan.... niet dus .

We zijn wel mooi op tijd bij Kim aangekomen waar we heel leuk ontvangen werden, heerlijk weer was en we echt even hebben kunnen genieten van Kim op Zippin N Investments, de Champagne hengst van de Double J paints die bij haar in training staat en die we op vrijdag weer mee naar huis zouden nemen, zodat hij thuis merrie's kan dekken en daarna weer naar Kim kan.

Hij liep echt fantastisch , ik kan niet wachten tot het najaar wanneer ze hem uit kan brengen! Hij zal met zijn bewegingen echt een aparte verschijning zijn, om van zijn kleur en bouw niet eens te spreken. Wat een beweging, echt om te kwijlen....

Nou, savonds Senna d'r manen even helemaal mooi gemaakt en lekker naar bed! Senna voelde zich ook direct thuis in haargrote box en had al lekker gegeten en gedronken.

We moesten wel vroeg op om op tijd op de show te zijn, dus om 3.30 uur waren we al wakker, om 4.30 uur stond Senna al braaf in het pikkedonker geladen in de trailer, vol goede moed naar de wedstrijd! Ik had er zo'n zin in!!

Om 7.15 uur waren we er bijna! Alles ging goed, we liepen helemaal op schema, tot er vlak voor ons een ernstig auto ongeluk gebeurde!!!!

Er was een auto van de andere kant van de snelweg door de vangrail heen gereden, gelukkig geen ernstige gewonden, maar natuurlijk wel wat ravage op de weg.
We stonden helemaal stil...... 3 km van de afslag naar de show Boos! !!!!
Ik heb meteen de show gebeld om het ze te laten weten, kennelijk was ik niet de enige, voor ons stond ook een trailer die onderweg was.

Tegen 8 uur konden we weer rijden en ik dacht eventjes dat we het nog zouden halen!! Maar helaas, de route planner was uitgevallen en we misten in de drukte de afslag, voor we het wisten zaten we in Frankrijk!!!!

Natuurlijk meteen om gedraaid, maar ook de andere kant op was er een flinke file ontstaan! Tegen de tijd dat we weer bij de goede afslag waren was het al 8.40 uur, ik heb weer naar de show gebeld en kreeg te horen dat de merries al begonnen waren, dus het had geen zin meer om te gaan!! Reken maar dat ik even een potje heb zitten huilen Huilen !!

Dus, weer terug naar Kim, wat erg lang duurde vanwege de files en inmiddels was het natuurlijk spitsuur geworden, in Belgie geen Koninginnen dag natuurlijk!

Bij Kim aangekomen kregen we lekker vlaai die Kim gehaald had als Troost, heel lief Ach gut !
Senna daar laten rusten en eten en drinken, toen Zippin N Investments in geladen en Senna ook, wat liep ze weer braaf de trailer op! Dat met een vreemd paard erbij en na zo'n lange rit! Ik was zo trots!

Ook deze rit ging niet zoals gepland, natuurlijk waren er weer allerlei omleidingen waardoor ik het idee heb dat we half Belgie door gereden hebben Scheve mond ! Ne een paar keer de weg gevraagd te hebben kwamen we toch eindelijk op de weg naar NEDERLAND! Was was ik blij!

Zeek (Zippin N Investments) gedroeg zich als een echte gentleman met Senna (behalve dat ie haar hooinet elke keer plunderde Knipoog ) en ze hebben een goede reis gehad naar Utrecht waar Zeek weer thuis was en Senna weer de kans kreeg te rusten en te eten, wij ook, want bij de Double J Paints hebben we heerlijk aan de spagetti gezeten en van alle veulentje mogen genieten die in de wei aan het spelen waren, wat een kanjers!!

Senna heeft nog even naar haar papa A Hint Of Te mogen zwaaien, tjonge, wat lijken die 2 toch op elkaar!! Ooit wil ik echt foto's van hun samen!!

Om 19.00 uur hebben we arme Senna weer ingeladen, wat ze weer meteen deed, ze is zo braaf en konden we eindelijk weer op huis aan!

Gelukkig was de rit naar huis erg voorspoedig en heb ik Senna lekker verwend toen ze thuis was, haar benen goed ingemasseerd met Cole's gel en verder met rust gelaten, de volgende dag was ze niet eens stijf maar heeft ze wel lekker de hele dag in de wei mogen staan! Ze was een kanjer en ik ben zo trots op haar dat de tranen me nog elke keer in de ogen springen!!

Senna bedankt!! Je heb je ware aard laten zien, je had alle recht om je als een klier te gedragen en geirriteerd te zijn op mij, maar je hebt je er als een volwaardig show paard door heen geslagen en mij niet in de steek gelaten Lovers !

Ods en Christien, jullie waren zo fantastisch!! Ook jullie hebben me zo gesteund en ook wanneer ik echt liep te bitchen en te huilen waren jullie vol begrip en steun, THANKS!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 07:57

Wat een enorme teleurstelling zeg, ik kan me goed voorstellen dat je het even niet meer had...
Gelukkig is het al met al nog wel een leuk weekeinde geweest zo te lezen.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:28

O sjips zeg hé! Ik maakte me al zorgen toen Xono meldde dat-ie je niet had gezien.

Gelukkig met jullie alles goed, maar verschrikkelijk balen dat je de wedstrijd niet mee hebt kunnen doen!

=^.,.^=

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38680
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:06

Nu heb ik de tranen! Wat een lief stukje over ons weekend!! Ik ben ook vol lof over Senna, ze heeft zich echt voorbeeldig gedragen tijdens de reis, je vergeet vaak dat het nog maar een jaarling is!! Dikke pluim voor Senna!!

Zippin N Investments en A Hint Of Te zijn echt indrukwekkende hengsten, Senna is echt Hint in het klein, wat heeft die hengst een enorm mooie kop! Zijn kaken zijn echt enorm, prachtige hals en zijn schouders.... om te kwijlen! Ik was echt onder de indruk!!

Het was balen van de show maar ons bezoek bij Kims Stables en Double J Paints maakte een hoop goed! Wat hebben ze toch prachtige dieren, aardige mensen en een fantastische stal.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:35

Jemig meid, wat een verhaal!!
Wat zul je gebaald hebben en je hebben op zitten vreten.......
Maar inderdaad wat heeft Senna zich van haar beste kant laten zien, ongelofelijk dat ze steeds maar weer de trailer instapte OK dan!

Misschien vindt ze het wel leuk in de trailer!!!!!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:43

Sjonge jonge.......op dit soort momenten heb je echt reden om de hele auto bij elkaar te schelden, wat baaaaaaaaaaaalen!!!!! En Moorsele is al zo'n pokkestuk om te rijden!!! Petje af voor Senna, tóppaardje!!!!

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:18

Wat een avontuur, zeg Scheve mond
Wel top dat je zo'n relaxt paardje hebt!
(kan mijn dametje een voorbeeld aan nemen Schijnheilig )

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:53

Dat wil je toch niet meemaken, zo dichtbij en dan nog het hele feest moeten missen Huilen . Wat ontzettend balen!

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:12

Ik had het al gezegt, maar hier dus nog maar een keertje.....
Wat heb je toch een super, super, superbraaf paardje!!!!!!!! OK dan!
Eentje waar je gigantisch trots op mag zijn!!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:31

Volop reden om trots te zijn op je paard!
Wat heeft ze zich goed gedragen zeg!
Ik kan me goed voorstellen dat het een flinke teleurstelling is, bijna daar en het dan toch niet halen.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:29

jeeeeeeetje wat een raar weekend!
Wat moet jij je raar hebben gevoeld. En je leeft er zo naar toe naar zo'n wedstrijd, je moet zoveel moeite doen om daar te komen ... zo'n takke eind voor jou!
En dan gebeurd er zoiets raars.
Je zou bijna zeggen dat het zo heeft moeten zijn om een of andere rare rede. Misschien ben je door het brave gedrag van Senna gaan beseffen dat je haar moet houden om lekker mee op wedstrijden te gaan oid. Of hele brave lieve veulentje van te fokken met hetzelfde geweldige karakter!
Of weet ik veel.... Misschien is het wel ergens goed voor geweest.
(ik l*l ook maar wat)

Ik ben ook niet meer geweest. We zijn thuis gebeleven om de rijbak af te maken en achteraf was dat heel goed want er zijn mensen komen kijken naar Bert en die hebben hem ook gekocht!

Ben je weer een beetje boven thee water nu?
Er komen wel weer andere leuke wedstrijden.. en je weet nu dat Senna super braaf is om overal mee naar toe te sjouwen.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 21:14

Bedankt iedereen voor de lieve woorden!

Bonnigje, wie weet is dat inderdaad zo (al was ze natuurlijk altijd al braaf!)!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:14

Bonnigje schreef:
Je zou bijna zeggen dat het zo heeft moeten zijn om een of andere rare rede. Misschien ben je door het brave gedrag van Senna gaan beseffen dat je haar moet houden om lekker mee op wedstrijden te gaan oid. Of hele brave lieve veulentje van te fokken met hetzelfde geweldige karakter!
Of weet ik veel.... Misschien is het wel ergens goed voor geweest.
.


Hier zat ik ook een beetje aan te denken..... Niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk.... Nou, ik had het al tegen je gezegd, ik vond het echt heel erg vervelend voor je om dit allemaal te horen, je had je er zo op verheugd. Maar je hebt wel een super paardje! OK dan!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:44

Echt balen,Jeddah,hier doe je het natuurlijk niet voor.
Geef Senna nog een aai over haar bol van mij en jij ook eentje! Lachen Ach gut
Tja,..wat zal ik nu zeggen,...op naar de volgende wedstrijd,maar!