Wat dom!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:39

er kunnen anders een hoop enge dingen gebeuren met een cap Huilen Huilen Huilen , misschien juist wel meer... Haha!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:05

Citaat:
er kunnen anders een hoop enge dingen gebeuren met een cap , misschien juist wel meer...


Duncan ik vind dat je een beetje een rare reactie geeft!

Dierenlover het is goed dat je beseft dat je altijd dat ding op je hoofd moet hebben. Zeker in het bos vind ik het zelf erg belangrijk.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:29

Fijn dat je zo'n leuke rit hebt gehad !
't Is niet slim om je cap te vergeten, maar iedereen doet weleens iets waarvan ie achteraf denkt..... oh jee Knipoog
Zeker in het bos is het wel erg fijn om zo'n ding op je hoofd te hebben (ook als je er gewoon op blijft zitten), al is het alleen maar vanwege de laaghangende takken.
Een goede leer voor de volgende keer, en verder zou ik gewoon lekker genieten van je leuke dag !

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 00:46

Jah, dat is wel een hele rare reactie Duncan Verward Waarom zouden er meer ongelukken gebeuren met een cap? Verward
maargoed ff ontopic: leuke dag geweest zo te lezen, maar volgende keer niet je cap vergeten nee Knipoog Heb ik ook een keer gehad, maar reed in de buitenbak.. Toen ben ik gevallen maar kwam gelukkig goed terecht. Ik vergeet nooit mijn cap meer Haha!