Voor het eerst alleen naar buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orica

Berichten: 12
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: hilversum

Voor het eerst alleen naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 20:06

Mijn Man en ik hebben samen een paard Jolien. Hij is vandaag voor het eerst alleen met haar naar buiten geweest. Ze was erg braaf maar wel wat angstig, met het gevolg dat ze af en toe in ´staking´ging en dwars op het fietspad ging staan.
Erg onhandig dus. Al met al maar een klein stukje omgereden om ook andere weggebruikers niet al te zeer te hinderen. Raar hoor zo helemaal alleen met je paard op pad, nu de hei nog op, maar het begin is er!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:22

Nou fijn joh, geniet er van, en ga maar vele ritten buiten maken, op den duur snapt Jolien wel dat het niet zo eng is allemaal, en dan kan je pas echt van de natuur genieten! Ga zo door

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:48

Leuk joh !

Lekker buiten !

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:56

Hoe vaker je het doet, hoe beter het zal gaan Knipoog ! Gelukkig komt de zomer er weer aan, dan zijn paarden in het algemeen wat gemakkelijker omdat het warmer is Cool .
Ben die van mij ook weer aan het trainen om buiten te rijden, hij is van de winter 5 maanden niet meer buiten geweest ivm een blessure.
Veel succes OK dan! en lekker genieten!!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:09

Elke keer weer proberen en je zal zien dat Jootje Cadeautje steeds braver wordt .