Eerste rijles met Siki!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Eerste rijles met Siki!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 20:31

Vandaag hebben Sikiley en ik voor het eerst les gehad van Marjolein. Sikiley is een IJslander, maar de eigenaar en ik kregen haar niet (meer) in de tölt. Ik sowieso niet, want ze is de eerste IJsco waar ik op rijd; les was dus sowieso nodig voor mij Haha!
Maar oké, Marjolein kwam dus lesgeven en de eigenaar was met me mee om te kijken Lachen want dan kon zij ook nog wat oppikken zei ze (ze heeft siki al 8 jaar hihi).
Eerst wat stappen en daarna wat ophoudingen en wat verbetering aan mijn techniek en toen tölt ja... En dat lukte mij dus niet zoals ik al had voorspeld. Daarna ging Marjolein erop en ik wist niet wat ik zag: ze kreeg Siki zo in tölt! Dat hadden we allemaal echt niet verwacht; ze deed het super!! Ik heb nu al zin in volgende week; ik wil dat ook kunnen met haar!
Al met al was het een groot succes en ben ik heel erg gemotiveerd om ermee door te gaan!!
Marjolein is OK dan! en Siki natuurlijk ook Lachen

Faber quisque fortunae suae



Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 23:08

Ha, ja ik heb er goede moed in! Ik moet gewoon even doorhebben hoe het voelt als ze aanzet voor tölt, dan gaat het me zeker lukken! Ik hou je wel op de hoogte!
Amber gaat super! Zal dr een knuffel geven met jou afzender Knipoog

Faber quisque fortunae suae

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 08:59

ha die dame had een te volle agenda... en ik heb geen idee hoe marjolein van de achternaam heet Haha!

Faber quisque fortunae suae

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 19:58

haha ja inderdaad! ik moet echt tegen haar opkijken Haha!

Faber quisque fortunae suae


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Afanaisa91, Celiien, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, nuevo_mien, Rainer, Slmt9, Vagabondo, veerledec, Wopkebrok en 138 bezoekers