De gouden tip van mijn instructrice :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

De gouden tip van mijn instructrice :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 22:22

Mijn instructrice had vandaag de tip Haha!
Ik moest voortaan maar zorgen dat het goed onweerde tijdens mijn proef. Dan gaat Laiser zich namelijk heel mooi tonen Haha!

Eigenlijk wilde ik graag buiten lessen vandaag, maar helaas strooide het weer roet in het eten. Het flitste en donderde er flink op los terwijl ik moest lessen. Dus zijn we maar uitgeweken naar onze binnenbak. Daar hoorde je het natuurlijk allemaal nog wat beter.
Soms moest mijn instructrice zelfs schreeuwen om boven de herrie van de regen en het onweer uit te komen. Haha!

Laiser werd van dat alles heet en dan wordt hij heel gaaf *LOL*
Eigenlijk ging alles heel netjes tijdens de les. Alles wat ik afgelopen weekend niet voor elkaar kreeg tijdens de wedstrijd ging nu stukken beter.
Zelfs de stukje travers die we vandaag geprobeerd hebben pakte Laiser goed op.

Toch jammer je zo nat wordt en het link is, als je in de regen en tijdens onweer een proef moet rijden Schijnheilig

Annsel

Berichten: 122
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:24

Ach joh, ga je zelf toch gewoon donderen tijdens een proef, kijk je misschien wel niet zo vrolijk, maar je paardje showt wel Haha!:D

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:38

moet je maar kur op muziek gan rijden, met flink veel onweer erin Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:51

Ja inderdaad, volgende keer op een bandje opnemen, en zorgen dat er iemand met een fotocamera met flits langs de kant staat Haha! Kunnen wij ook meegenieten van een stoere Laiser in het onweer *LOL*

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:52

een onweer opnemen en een paarden-walkman uitvinden? Tong uitsteken

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:43

Nog een tip:

Zorg dat je buren een betonmolen aanzetten. Daar gaat je paard zich ook heel mooi van tonen!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:31

Cody schreef:
Ja inderdaad, volgende keer op een bandje opnemen, en zorgen dat er iemand met een fotocamera met flits langs de kant staat Haha! Kunnen wij ook meegenieten van een stoere Laiser in het onweer *LOL*

Ok en dan de persoon met de flitser graag bij de jury auto Haha!
Mocht er dan een onderdeel niet goed gaan, verblinden we snel de jury even Haha!


Eigenlijk wel leuk.
Toen ik een nog kleiner meisje was, vond ik dat helemaal niets als ik zo;n hete knol onder mijn kont had. Maar als Laiser zo heet wordt, is het eigenlijk best leuk om hem te rijden. Voelt eigenlijk wel heel stoer aan Haha!

Maf toch, zo is Laiser dus helemaal niet meer hetzelfde paard als toen ik hem dik drie jaar geleden kocht. Maar mij hoor je niet klagen. Ik heb hem altijd al heel leuk gevonden, maar hij wordt nog steeds leuker dan hij al is.

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:19

Nog een tip: zorg dat de banketstaven van ernaast even flink tekeer gaan met hun nieuwe motor. Haha!

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:07

En natuurlijk een paar mensen met een tuinslang naast de bak om de regen na te bootsen Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:31

Cody schreef:
Ja inderdaad, volgende keer op een bandje opnemen, en zorgen dat er iemand met een fotocamera met flits langs de kant staat Haha! Kunnen wij ook meegenieten van een stoere Laiser in het onweer *LOL*

Hahaha *LOL* Hier moest ik ook gelijk aan denken.

Meestal is het vervelend als het weer niet meewerkt, maar deze keer was het dus duidelijk in je voordeel.