Imatador moet nog een keertje terug..

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 17:44

..net Rodinde gebeld en hij moet dus inderdaad terug komen. Op zich is ie enorm vooruitgegaan hoor, maar toch af en toe nog wat haperingen stijver of niet helemaal 100%. pffff...het kost zoveel tijd, maar dat heb ik er graag voor over.
2 mei is ze op Any Dale, een manege hier vlakbij, 10 min met de trailer...dan ga ik daar met 'm naartoe. Hopen dat alles zo 'soepel' blijft ivm MKZ, tot 2 mei kan er nog een hoop veranderen!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 17:50

Rodinde is een behoorlijk bekende veearts, die bovendien 'kraakt' en 'accupunctuurt'. Ze schijnt echt wonderen te verrichten bij sommige paarden. Imatador heeft ze ook heel goed geholpen (bleek in zijn rug te zitten ipv been), maar door dat MKZ gebeuren kon de hoefsmid zo gauw niet komen om zijn hoefjes te bewerken en is er toch weer wat vast gaan zitten. Op zich gaat ie een heel stuk beter, maar het kan nog beter. Terug dus maar. Vorige keer moest ik naar Kootwijkerbroek en dat kan nou dus niet....maar AnyDale is toch een heel stuk dichterbij!

Groetjes Suzanne

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 18:54

Ik hoop het ook Jippie..in feite is ie nog maar 1 x bij Rodinde geweest en al moet ie 100 keer terug, als het hem helpt ga ik het zeker doen. Hij is echt enorm verbeterd hoor, dat wel...alleen...hij zou volgens mij nog wat soepeler kunnen zijn,af en toe toch wat trekkerig en houterig..niet helemaal lekker. Niet dag je zegt: jee, kreupel!!! Maar meer: mwah...wat loopt ie houterig...snap je wat ik bedoel?

Hey Fitzie!!!
Gerard is vandaag met de veewagen weggeweest voor les bij Brigitte vd Eyken..dus je begrijpt wel wat dat gaat betekenen: als hij kan, kan ik ook! Heb Vivian dr antwoordapparaat ingesproken dat ze me belt zodra ze bijgekomen is van de jet lag..donderdag komt ze terug, ik hoop dat ik zaterdag al kan gaan!!
Gaaf dat je toch nog een wedstrijd hebt weten te vinden...nou maar hopen dat alles blijft zoals het nu is, of nog soepeler wordt!

Groetjes Suzanne

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 16:41

Dank je Mieke! Hij is er al eens geweesten met die fysio werkt Rodinde ook weer.
Ik ben bij Jarko Dun geweest, die heeft destijds ook voor Maril een hoop goeds gedaan, heb er ook een paar lessen gereden.
Misschien toch wel weer goed, ik leg het eerst wel aan Rodinde voor...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie