RODEO RITJE !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

RODEO RITJE !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 08:50

gistermiddag ging ik met een vriendin van mij hier op bokt (GiuSli),naar haar verzorgpony's,De liefste (lady) is drachtig dus daar konden we niet op rijden,en Grietje de dikke fjord,daar konden we wel op rijden dus dat zouden we gaan doen..,Giulia zou grietje gaan rijden,we merkten meteen al dat ze super druk was,omdat ze al een 2 weken niet meer had gereden.
Maar Giulia ging er toch op,toen ze er eenmaal op zat werd Grietje helemaal gek in haar hoofd *LOL* ...opzich zag het er heel dom uit,alleen Giulia bleef er wel mooi opzitten,grietje heeft namelijk de neiging om telkens als een gek naar het hek te rennen,ookal moet ze er in schouder voorwaart heen galloperen,nadat giulia een stuk of 10 keer bij mij bij het hek heeft moeten staan was die eindelijk een beetje rustig maar nee dus,onverwacht rende die keihard weg...(naar het hek) Tong uitsteken !
giulia knalde keihard tegen de rand aan,en had flink wat schaven!
ze is er meteen af gegaan,en we hebben hem lekker over de hindernissen laten crossen,om hem een beetje rustig te maken,later heb ik hem nog gelongeert,en toen was die wel aardig rustig,alleen we hebben er later wel om gelachen! Pling

***** ALLEEN WETEN JULLIE DE OPLOSSING HOE JE DIE PONY WEG KAN KRIJGEN BIJ DAT HEK???*****

pionnen helpen niet,draad niet,en als je er gaat staan met een zweep niet,en als je hem daar een beste tik geeft niet!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:59

Juist bij het hek hard laten werken, zoals veel kleine cirkels rijden en andere dingen waar zij/hij haar aandacht goed bij nodig heeft. En juist bij het hek vandaan als je rust geeft (even uitstappen, een gewoon drafje). Weer een run naar het hek? Weer daar aan het werk zetten. Het kwartje zal snel genoeg vallen.

=^.,.^=

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 09:04

dankje..farichta we zullen het eens proberen!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:52

farichta schreef:
Juist bij het hek hard laten werken, zoals veel kleine cirkels rijden en andere dingen waar zij/hij haar aandacht goed bij nodig heeft. En juist bij het hek vandaan als je rust geeft (even uitstappen, een gewoon drafje). Weer een run naar het hek? Weer daar aan het werk zetten. Het kwartje zal snel genoeg vallen.

=^.,.^=


vergeet niet dat het een fjordje is he?? vallen kwartjes vaak wat langzamer...
blijkbaar heeft het beessie wel een conditie.. want hij loopt jullie er uit...
zorg er eens voor dat dat wat minder wordt.. hoef je zelf niet zo veel te doen Haha!

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 13:08

haha nee zeker hoef je dan niet veel te doen,maar hij is zo druk ben er gewoon bang voor!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:18

ik ook voor die fjord van mijn zwager hoor.. mijn zwager kan niet rijden.. die zit er op.. kom ik, moet ze iets doen.. staking!!! gevolg.. hele rug gekneusd en panisch voor stijgerende paarden..

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:42

euhm..... miss iemand in de andere hoek van de bak zetten met een snoepje, of een klein plukje hooi, en dan rent ze DENK ik niet naar het hek toe, of lekker los laten in de bak en dan in de hoek gaan staan. en dan maar kijken wie het wint, het hek of haar snoeplust....

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 15:59

ik denk dat ze dan weer naar die andere hoek rent,het is echt een vervelend trekje van hem maarja..