Iskander is weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Iskander is weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 17:18

Ik had sinds een tijdje een lieve oude 22 jarige pony: Iskander. Dat was het maatje voor Chester, en zelf reed ik er af en toe nog wel ns op buiten.
Maar aangezien ik een paard erbij ga kopen, moest Iskander echt weg. Hij was van een vriendin, en ik had m geadopteerd. Maar zij wilde hem niet meer terug, dus besloot ik een goed tehuisje te zoeken.
Erg veel reacties gehad, en vandaag kwamen er voor de tweede keer mensen kijken.
Een jong stel met hun dochtertje van 7 jaar. Die vrouw had zelf een paard, en reed er vaak mee het bos in (ze wonen midden in t bos), en haar man en dochter gngen dan met de fiets mee. Nu leek het hun leuk als hun dochter ook een pony zou krijgen, maar dan wel een oude. Om samen lekker bosritjes te maken! Haha!
Dat meisje was helemaal verliefd en zei"" Ik wil m hebben! Lovers
En aangezien de trailer mee was, hebben ze hem meteen meegenomen...
Erg onverwachts allemaal, en Chester snapt er niets van!
Hij loopt maar te rennen en te hinniken, in de hoop dat Iskander alsnog nog aan komt lopen...Helaas voor Chester, maar voorlopig zal hij in zn uppie moeten blijven...Zielig he? Verdrietig

Ik moet maar snel een paardje vinden die bij ons past... Haha!


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 11:46

Chester is helemaal van slag... Verdrietig
Hij blijft maar rondkijken en hinniken, echt zo sneu.

Ik ben druk op zoek naar een nieuw paardje, maar t wil nog niet vlotten. Frusty


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 20:28

Het is echt sneu, hij is nog steeds van slag...
Ook als ik maar heeel even de stal verlaat om iets te pakken, begint hij gelijk te hinniken!! Haha!
Gelukkig komt er snel een nieuw paardje, morgen ga ik namelijk al kijken voor een nieuw paardje erbij!! Party!!
Zie verslag vd dag. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BarbaravdW, cariena1, eva92, loowny, Marlou91, meggiemeg, redbutton, Slmt9, Zippo_M en 134 bezoekers