manege Nieuwvliet in BIT

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:46

ik was het juist helemaal niet eens met de punten, kom er zelf al jaren en werk er ook enkele jaren al in de zomer. In de zomer is het vaak nogal hectisch op de manege met drukke lessen met vooral veel duitsers, dus dat komt de lessen niet ten goede dat geef ik toe. Verder lopen er veel stagiares rond, maar ook zei moeten het lesgeven leren en dus heb je idd kans om van he les te krijgen wat natuurlijk minder goed gaat dan bij de gediplomeerde instructie, maar ze moeten het immers leren.

Dat van de naam is helemaal niet waar, dat komt waarschijnlijk zo over omdat t in dat stuk de nadruk er erg op gelegd wordt, wat ik erg stom vind.

En de strandritten...sja dat blijft altijd een risico en idd zijn het geen gevorderde ritten. alleen als het heel goed gaat met de groep op het strand wordt er gegaloppeerd (en dat gebeurt best vaak, ik begeleid zelf daar buitenritten) maar je kan het risico niet nemen dat er een iemand het niet aankan met als gevolg gevaar voor de hele groep....

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annibel, Dartel, desireeee_x, E4D, EsmeeKKK, Punz, ramasso, RenateHidden, Temeraire en 74 bezoekers