Hufterige chauffeur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Hufterige chauffeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 20:37

Vanmiddag ging ik met Pegani (Neronelja op bokt) naar de buitenbak van een kennis.
We moeten ongeveer 10 minuutjes over de dijk stappen, en zoals altijd ging dat prima (we gaan zo’n 2 jaar met de pony door het verkeer, maar zo’n hufter als vanmiddag zijn we nog niet tegengekomen)
Vandaag scheelde het niet veel, of pony en amazone waren verongelukt.
We waren nog maar een paar meter verwijderd van de plaats van bestemming, horen we een vrachtauto aankomen.
Ik ga automatisch wat meer op het midden van de weg fietsen, want hij had een behoorlijke snelheid.
Ik gebaar met mijn arm of hij wat zachter wil gaan rijden, maar daar geeft hij geen gehoor aan.
Hij komt al behoorlijk dichtbij mijn bagagedrager en ik “moet” wel aan de kant.
Hij geeft gas en scheurt langs pony en amazone, waarop de pony in galop er vandoor gaat, gelukkig de stoep af richting de plek van bestemming.
Het scheelde maar een haar of de vrachtauto had de achterhand van de pony geraakt.
Ik zie nog snel dat het een auto van Piet Klerkx is, kenteken helaas niet.
Hierbij wil ik de chauffeur hartelijk bedanken dat hij ons de schrik van ons leven heeft bezorgd Boos!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:38

Wat een zakkenwasser zeg!!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:39

Sjongejongejonge, dat kan ook wel ff wat minder Stoom uit je oren

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:44

ahhh wat gemeen zeg! echt!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren ~~}> grrrr

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:18

echt erg zeg!!
Net of ze niet even op kennen letten ofzo!! Boos!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:54

Mijn pony, 101% verkeersmak, is een keer op een haar na aangereden door een vuilniswagen. Ze sprong nog net op tijd zelf op zij.
Nu gaat ze niet meer langs een vuilniswagen en als ze er door wordt ingehaald steigerd ze er naar. Dood en dood zonde vind ik zoiets, zo heeft iemand die pony een goede angst ingeboezemd.

Ik hoop dat die pony geen erge angsten overhoudt van het vrachtwagenavontuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 23:05

Wow.. wat naar zeg! Ik had dat ook laatst... onze manege is naast een houthandel, dus er komen veel vrachtwagens met hout het pad op (zelfde oprijlaan). Ik liep een stukje met een paard van een vriendin van me, en het dier is nog niet 100% verkeersmak (daar waren we juist mee bezig, vandaar dat we aan het begin van de oprijlaan stonden). Draait er -heel plotseling- een grote wagen met hout erop het pad in. Dus wij het paard omdraaien, en aan het begin is de oprijlaan heel smal en kan de auto er dus gewoon niet langs! Ik moest dus noodgedwongen voor hem staan want de vrachtwagen reed gewoon door. Ik stond eerst op het midden van het pad, te gebaren "rustig!" maar nee hoor... Kaboem, meneer trekt lekker ff flink op en een deel van de wagen raakt de kont van het paard. Paard is nog jong, dus ff flink geschrokken en dendert naar voren... over mij heen. Echt he... bedankt joh sukkel in die wagen! Ik hoop dat het dier volgende keer een flinke trap geeft tegen die K*Tkar van je!! Boos!

echt... net als die mensen die ff lekker gaan toeteren als jij daar rijdt... daar kan ik zo boos om worden!! Boos!:(

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 23:09

Wat een ellendeling Boos! Ik zou toch naar het bedrijf bellen. Volgens mij kunnen ze als je de plaatsnaam en tijdstip (ongeveer) noemt achterhalen welke van hun chauffeurs dat geweest is. Zeg er dan ook bij dat je een aanklacht indient. (Zou ik in ieder geval wel doen Scheve mond )

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:35

Wat een lomperik......
Ik vraag me dan ook meteen af of het onwetendheid is (lijkt me erg onwaarschijnlijk, aangezien je een duidelijk teken hebt gegeven) of dat het zo'n type was dat het leuk vindt om dieren over de mik te helpen.
Piet Klerkx - Waalwijk:
http://www.pietklerkx.nl/ Knipoog

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:38

Wat moet dat een enorme gefrustreede klootzak zijn geweest! Boos!
Maar je kan als je wilt volgens mij Piet Klerkx er wel over aan spreken.
Zij hebben toch het leverschema van die vrachtauto's dus voor hen moet het makkelijk te achter halen zijn!
Hopelijk maak je zoiets nooit meer mee Scheve mond

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:40

Wat een lomperik. Stoom uit je oren
Bij mijn vriend is laatst bijna hetzelfde gebeurt. Ik reed erachter en zag dat die lompe l*l extra naar de kant uitweek waar mijn vriend met zijn paard stapte. Op een haar na heeft hij het paard niet geraakt. We waren allebei zo geschrokken dat we niet meer gekeken hebben van wie die vrachtwagen was... Boos! Boos! Boos!

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 08:46

Oscar schreef:
Wat een lomperik......
Ik vraag me dan ook meteen af of het onwetendheid is (lijkt me erg onwaarschijnlijk, aangezien je een duidelijk teken hebt gegeven) of dat het zo'n type was dat het leuk vindt om dieren over de mik te helpen.
Piet Klerkx - Waalwijk:
http://www.pietklerkx.nl/ Knipoog


Heb een mailtje gestuurd

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:46

Heb ik eens gehad op een viaduct Boos!
Nacino vond het eng al die autos die er onderdoor raasden, dus ik liep er naast en hij liep een beetje schuin mee (maar gewoon op de normale rijbaan)
Wil er zon achtelijk wijf in de auto achter me persee midden op het viaduct (waar je NIET mag inhalen) langs terwijl er óók nog eens zat tegenliggers aankwamen. Begint ze in te halen, Nacino draait zn kont nog eens stukje weg en het scheelde echt geen centimeter of ze had hem geraakt!!! Nou dan had ik dat wijf toch wat aangedaan
Ik ben niet snel pissed maar toen Boos! Boos!

Zulke chauffeurs mogen ze de weg af schieten...

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:52

Bij vrachtwagens is het wel zo dat ze beter door kunnen rijden dan afremmen bij de grotere vrachtwagen dan... Als ze nl afremmen gaat de auto zo sissen enzo en daar schrikken de meeste paarden van.

Maar zo'n Piet Klerk mini auto die hoor je niet dus das wel een but chauffeur.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:56

Elise schreef:
Heb ik eens gehad op een viaduct Boos!
Nacino vond het eng al die autos die er onderdoor raasden, dus ik liep er naast en hij liep een beetje schuin mee (maar gewoon op de normale rijbaan)


Ik zou er NOOIT naast gaan lopen. Dat vind ik zo eng. Als ze dan op je benen gaan staan... Boos! Op een paard heb je er veel meer over te vertellen dan ernaast. Knipoog
Maar goed, het blijft natuurlijk een lompe chauffeur.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:04

Zulke mensen zou ik zelf nou nooit helpen wanneer zij hun auto in de prak hebben gereden! Zij kijken niet naar ruiters en paarden om, dus ik kijk ook niet naar hen om.
Sommige mensen rijden uit onwetendheid of angst hard. Ze denken dat als ze maar snel voorbij zijn, hun auto'tje niet zal beschadigen en de rest interesseert ze geen mallemoer.
En sommige mensen hebben gewoon maling aan jou op de paard en vinden het nog wel eens leuk om extra gas te geven, zoals in jou geval. Als mij dit zou gebeuren, zou ik gewoon bellen naar Piet Klerkx! Zo kunnen ze ook aan je stem horen hoe pissig jij bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:45

levi schreef:
.
Hierbij wil ik de chauffeur hartelijk bedanken dat hij ons de schrik van ons leven heeft bezorgd Boos!


hatelijk bedanken bedoel je Boos!
wat een klojo zeg!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:53

ik reed laatst met mijn 4 jarige naar drachten, das een ritje van 3 kwartier, terug iets korter Haha!
ik moet dan alleen wel langs een drukke weg. met een middenberm dus erg dichtbij zit ik niet.
viel me op hoeveel er "eventjes" toeteren.
ik erger me er aan, maar mijn paardje kijkt er gelukkig niet van op.
ik hoop niet dat zij ooit verpest wordt door een onwetende automobilist die graag een dode op zijn geweten heeft.. stelletje walnoten