Emotioneel bij je paard....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:28

ik ben niet zo super emotioneel, maar ik heb heel wat traantjes van machteloosheid gelaten, als ik nadat het een maandje of 2/3 goed ging met Q ineens weer op een stakende knol zat die zn voorbenen over de bakrand gooide, en niet van plan was om ook maar 1 stap te verzetten....
maar als hij dan in de les echt super zn best doet ben ik t meteen weer vergeten en ben ik intens gelukkig met mn gekke knol Lachen

verder heel veel tranen om Destiny's kreupelheden en haar pijn, en tranen van geluk toen ik zag dat ze, na infuus Tildren, ineens weer kon galloperen ipv haar achterbenen stijf naast elkaar liep en huppelde, had ze weer een sprong in de galop!
niet te beschrijven hoe geukkig ik was!!
en de 1e keer dat ze ging draven onder t zadel nadat ze spat had gehad, en weer heelmaal goed liep, de eerste wedstrijden na de spat&hko en nu laatst weer de eerste buitenrit sinds ze weer kreupel is geweest.

als het rijden met Q goedgaat, kan mn dag niet meer stuk, gaat het rijden bagger, dan moet je me de rest van de dag niet lastig vallen, want dan ben ik echt tsja chagie, teleurgesteld, k weet niet precies, iig niet vrolijk

dus mn paarden bepalen wel voor een groot deel mn stemming, en als iets goedgaat dan ben ik intens gelukkig, gaat het heel erg slecht, of zijn ze kreupel, dan wil er weleens een traanje van machteloosheid komen

ik denk trouwens dat zodra ik mn 1e wp in de Z1 heb echt 2 weken zo --> Haha! rondloop, iedereen die zei dat ik mn gevaarlijke rotbok moest verkopen zal dan utigebreid te horen krijgen dat ik dan officieel Z1+wp ben *LOL*
maar tranen van geluk komen er denk ik niet, eerder spierpijn in mn kaken van mn bigmile!

sta nu trouwens ook geregeld helemaal happy de wei in de staren, naar mn 2 grote liefdes Knipoog en naar dee, want die hoort er toch ook bij.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pytje en 122 bezoekers