Speciaal voor de langeafstand ruiters

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:58

Handig, ik heb de link naar dit topic even gegeven in het grote endurancetopic in de HK! Lachen

En ik heb je topic ff naar PP verplaatst, daar past het beter IMO. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:22


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:14

Inmiddels kun je de HK in, pony25! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:28

Deze hadden ze vorig jaar eind augustus ook bij de Intratuin. Misschien nu nog steeds? Het was toen iig een aanbieding, ik weet nog dat verschillende mensen 'm toen hebben gekocht voor de endurancerit in Holten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:32

Juut schreef:
Vindt het niet fijn zitten, zo'n tasje op m'n rug. Stoot er iedere keer me tegen het zadel...hebben jullie daar geen last van?


Ja, dat heb ik ook. En ik houd er niet van om iets om mijn middel te hebben. Heb een heuptasje met een vrij smalle riem om, met daarin mijn telefoon, mijn vetkaart en een pakje Sultana. Meer moet ik daar echt niet hebben, daarom hang ik mijn bidons achter aan mijn zadel.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, reina, Tinkermuts, Webding en 136 bezoekers