paard slaat vrouw tanden uit der mond...:S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

paard slaat vrouw tanden uit der mond...:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 22:05

Ik vriendin/kennis heeft er een tijdje een 2e paard erbij gekocht...ze had hem laten inrijden...toen ze erzelf op wou...bleef het paard net zolang bokken totdat ze eraf lag..!!! Hij trapte haar constant zonder reden..enz..hij stond al te koop omdat ze ook nog een ander paard had..en daar meer mee wou gaan doen.! Laatst was ze zijn achterhoef aan het doen...en ineens trek hij zijn been terug en trapt echt met volle vaart EXPRES tegen der aan...zo tegen der mond...ze vertelde dat er 2 tanden uit der mond was getrapt en het helemaal onder de bloed zat...voor haar was dit echt het einde...hij trapte meerdere mensen zonder enige reden..was echt levensgevaarlijk..ze heeft hem nu na lange nadenken naar de slacherij gebracht...ze was bang dat de nieuwe eigenaar ook zo hard zou worden getrapt ( misschien dodelijk) daar kon ze ook niet meeleven....!

Het is zonde...maar dit was ook niet meer normaal!
Die vrouw heeft heeeel veeeeel ervaring..maar nu zag ze het echt niet meer zitten!!
Jammer.!
Ditwas mijn verhaal Ach gut

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!


serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 22:21

HAII!
volgens mij vertelde ik dit voor de 1e keer Bloos !

Uhmm..ik kijk wel ff!!! Tong uitsteken

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 22:21

heyy..ja, die vrouw was het..ellie!

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!


serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 22:22

oo dat wist ik niet..van de slachting?? is het niet meestal dat ze een tijdje laten staan of mensen ze misschien willen kopen..vaag jo dat het zo snel ging! was echt een super mooooooi paard! jammer

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, CairnTerrier, Dancer, FenrisLoki, Hanjan, Happy16, idylle, KaasSouffle_, laura22, Lisewiesje, Miran, Mo_Noah, Swift, Syb_sem, Vagabondo en 161 bezoekers