Terug van jeetee (4daagse)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Terug van jeetee (4daagse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 18:28

Ben dus gisteren terug gekomen van 4 daagse van de ksa- ksj - vksj we waren met 6 van vksj Stokkem gegaan (leiding).We moeten dan aan de hand van tochttechnieken zoeken waar we heen moeten gaan, want we zijn op zoek naar stad X en daar is dan onse eindbestemmig. We moesten zelf voor ons eten zorgen en je moest bij mensen thuis gaan aanbellen of je er mocht slapen enz.

Het was echt fijn maar heb wel afgezien (heb veel blaren gekregen en heb last van mijn voeten en knie Knipoog ) Ze hadden ons gedropt in Maastricht, ijsden en het eerste slaap dorp was Riemst de dag daarna zijn we naar Kortesem gewandet daarna naar zonhoven en stad X was Heusden. De eerste nacht hebben we boven een cafe "geslapen" maar er was nogal veel muziek van onder, de nacht er na bij mensen thuis in een bed OK dan! en de nacht daarna ook Lachen

S'avonds was er altijd avond animatie, heb vanal mee gemaakt maarja als ik dat hier allemaal ga typen ben ik morgen nog bezig Knipoog We hebben wel 1 keer verkeerd gezeten maar toen zijn we met een omweg wel nog op de juiste weg geraakt. In totaal heb ik 92km gewandelt *LOL*

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 13:51

niemand die iets tezeggen heeft Lachen met mijn voetjes gaat het al beter

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 21:43

heb ook nog foto's getrokken (niet veel Tong uitsteken) maar als ze ontwikkelt zijn zal ik ze inscanne en hierzetten Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, Joyceee86, Maanon_ en 70 bezoekers