Spannende tijden tegemoet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Spannende tijden tegemoet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 23:03

Ik ga deze week een spannende week tegemoet.

Morgen gaat onze 3-jarige (bijna 3 hij is 15 mei jarig) hengst naar een africhtingsstal. Zo kijken ze nog wankelent naast mamma de wereld en zo zijn ze 3 en moeten ze aan het werk. Ik heb zo'n zin om met hem aan het werk te gaan. Mijn eerste eigen fokproduct. Ik zal hem wel missen, maar het is maar voor even.
Onze merrie is morgen 17 april uitgeteld. Ze is drachtig van Krack C.
Ook altijd spannend natuurlijk zo'n geboorte. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor. Ze heeft een Birth Control om en er hangt een camera in de stal. Verder heb ik een babyfoon in de stal.
Laat het veulen maar komen. Haha!
En als laatste gaat een andere merrie van ons dinsdag naar Utrecht voor een scan en ze zal ong. 3 dagen in Utrecht moeten blijven. Ze heeft nog steeds complicaties nadat ze vorig jaar kieswortelontsteking had. Haar hele verhaal staat bij medisch. (met de zoekfunctie Riezelma intikken en je kunt het lezen) Zij zou eerst naar de africhtingsstal om keuringsklaar te laten maken. Dat gaat dus allemaal niet door. Waarschijnlijk moet ze wéér worden geopereerd Verdrietig
O ja, en de twee 2-jarige hengstjes gaan binnenkort ook weer naar Friesland. Alles gaat zo'n beetje weg. Wat zal het rustig zijn deze zomer.
Maar aan het eind van de zomer hoop ik ze allemaal weer veilig thuis te hebben.
Als je paarden hebt is het leven nooit saai Haha!