dacht dat ik weg zou waaien.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

dacht dat ik weg zou waaien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 15:24

Ik hoefde vandaag pas gelukkig om8.00 uur te werken, maar der was mega veel post Verdrietig
dus eindelijk onderweg, was er een kei harde wind zodat ik bijna niet naar voeren kwam Gaaaap . op eens kwam het leek, wel het zusje van die tornado *LOL* In ?? finland ? mega hard, en moest gewoon gaan staan,. pakjes vasthouden en hopen dat me fiets bleef staan zooo hard Boos!
daarna kei harde hagel, en regen, was ik binnen 2 minuten gelucht, en gewassen Lachen

Pff ik dacht echt dat ik zou weg waaien, best wel eng...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:57

Bleh, gelukkig zat ik toen al lang en breed op m'n werk (net of dat zo leuk is??) maar ben in ieder geval niet kleddernat en gefohnd geworden. Het waait hier trouwens wel verschrikkelijk hard (in den Bosch).

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:00

Ik hoor net dat het vanavond nog erger wordt!!
Ik blijf lekker thuis, lekker luieren Haha!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:02

Haha, ik zat toen op het paard. Echt waar! Hij moest er even uit, anders gaat ie flippen. Blij dat je niet bent weggewaaid!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:12

Is hij niet geflipt door de wind dan?? Haha!
Ik hoef dat echt niet te proberen, dan ben ik zo weer thuis!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 16:26

ik was heerlijk aan het werk Boos! , maar hoop niet dat het morgen erger wordt als dat het nu is .

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:54

Wees maar blij dat je hier niet ben Wjerdo. Het is ENG hier. Paarden kunnen niet naar buiten en staan te stuiteren in hun stal. Boom van de buren staat op splijten. Als dat gebeurt, dan is onze schuur dus de klos om de boom op te vangen. Brrrrrrrrrr

Het ergste moet nog komen en ik ben Verdrietig alleen. Henk heeft avonddienst en is pas om 00.30 thuis. Ik hoop dat alles heel blijft en blijft staan. Ik ben bang, doodsbang. Huilen

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 17:11

Ja getver... het lijkt wel alsof het steeds harder gaat waaien! Bij ons is het nog niet echt heel erg eng (wij zitten iets minder noordelijk dan Phia) maar ik ging na het rijden nog ff de stal doen en de mest wegrijden over het land, wordt gewoon mijn kruiwagen (halfvol) gegrepen door de wind! Stuiterde zo weg! Tegen de wind inlopen hier in de polder is bijna niet te doen...
Sterkte iedereen met zijn paarden!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 18:47

echt erg he ,die wind.Op de boerderij waar ik sta is een boom op de boerderij gevallen,gelukkig viel de schade wel mee.Toch wel even eng hoor....ik stond in mij stal en ik hoorde opeens een hele harde klap,was een paal tegen de schuurdeur aangeklapt!
Het was vandaag windkracht 12 aan zee.

liefs layla d

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:09

Alice schreef:
Is hij niet geflipt door de wind dan?? Haha!
Ik hoef dat echt niet te proberen, dan ben ik zo weer thuis!


Ja zekers wel, maar hij moest er echt uit. Beter nu flippen met wind dan over een paar dagen met een "boog op spanning". Hij heeft vanwege mij (was ziek) vanaf maandag stilgestaan, heb gisteren proberen te rijden, helaas, hij kreeg klonten onder zijn hoeven. Dus, het MOEST vandaag. Langer kon ik hem echt niet stil laten staan, anders kom ik er nooooit meer op Haha! Temperamentje Haha!