yeh yeh yeh

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 12:09

Ok, Indy is dus te koop, bij deze....Ik heb haar vorig jaar gekocht als e-ponyveulen, en de meeste mensen dachten dat ze dat zelfs niet zou halen.
Nu wordt ze echter wel heel erg groot.
Ze is anderhalf en is nu al ruim 1,50m, en zal dus uitgroeien tot een 1,65m. En ik ben heel bang met rijden op grote paarden, ook al zijn ze nog zo braaf. Ik durf het risico niet te nemen, en ik denk dus dat ze beter af zou zijn bij iemand die haar wel goed kan berijden, en vooral haar vertrouwen kan geven. Ik kan dat dus niet, vanwege mijn eigen angsten. Het is het beste voor haar, al vind ik het wel erg moeilijk. Ik heb er goed over nagedacht, en ben tot deze beslissing gekomen. Ik ga wel op zoek naar een andere pony...

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:22

Sorry hoor, maar ik wordt een beetje verdrietig als dit topic zo wordt verknald. Wees blij dat ze een goed tehuisje krijgt, naar wie ze ook gaat!!
En ik ben allang blij dat ze naar een bokker gaat, dan kan ik haar tenminste een beetje volgen. Gewoon het beste voor mijn meissie Haha!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten