De perfecte dressuurproef

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 12:17

Ik heb dat 1 keer gehad, in de Z1. Echt zo'n geweldig gevoel. Jep ging er echt helemaal voor en ik hoefde maar iets te denken en hij deed het. Heel mooi gedragen, maar vooral het zelfvertrouwen dat ik bij mijn paard voelde was zo mooi om te voelen. Hij liep daar alsof hij de hele wereld aankon. Ik ging eigenlijk voor de sier mee Haha!
Ik was 2x eerste met heel veel punten (weet niet eens meer hoeveel Bloos ) bij een jury die normaal gesproken bijna geen punt weggeeft.

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:44

Ik weet niet of er in mijn 'perfecte' proef echt helemaal niets mis is gegaan wat oefeningen betrefd, maar het volkomen 1 voelen met mijn paard, en het gevoel dat mijn paard mij gaf, maakt het voor mij toch de perfecte proef. Ik kan het niet zo goed uitleggen, ik wou dat ik het even aan jullie kon laten voelen, wat ik toen voelde Haha!

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 22:21

Het valt me op dat er onderscheid gemaakt wordt tussen een totaal foutloze proef, die volgens mij niet echt bestaat. En het gevoel dat je paard je in de ring kunt geven.
Dat is toch heel anders dan met traienen.
Als mijn paard op wedtrijd mister macho gaat spelen, maar ik krijg hem toch met kleine hulpen de proef door, alsof hij het allemaal zelf wel kan, dan heb ik de perfecte prpef gereden, omgeacht wat de jury vindt.
We doen het dan allebei echt voor ons plezier en daar gaat het toch om?
En als je de basis voor elkaar hebt, rij je zo'n proefje ook zo weg.
Kijk maar naar Jesper, ruim 2 jaar eruit geweest door blessure, moet meteen Z2 starten, eh haalt 2 winstpunten en een 2e prijs.
Als je allebei lol hebt staal je dat ook uit.

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Fly_high, JPitty, Mark0919, Mieke, SunnyHorse en 36 bezoekers