Ik kan mijn huis niet in! :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Ik kan mijn huis niet in! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 17:47

Om 4 uur belt Menno op: hoe laat ben je ongeveer thuis? Nou, over een uurtje, antwoord ik. Menno zei nog snel dat zijn telefoon leeg i....*tuut tuut tuut*

En ja, om 5 uur kwam ik bij de voordeur, met een volle boodschappentas, op mijn hakken, aan. Sleutel erin, krijg ik hem niet omgedraait, want er zit een sleutel aan de andere kant erin. Menno weer hoor. Dus ik aanbellen. Niets. Kloppen. Geen gehoor. Ik neem een kijkje door de brievenbus: de woonkamer is stil. Zit ie soms in de tuin te klussen? Ik loop om. Nee, ook daar is het muisstil.

Teruglopen dan maar. Aanbellen nu, en LANG! *dingdongdingdong*. Taal noch teken. Poesjelief kwam voor de gezelligheid maar even bij de brievenbus zitten.

Dan maar even bellen, misschien dat zijn telefoon toch weer opgeladen is. Nee, telefoon is niet in gebruik. Dan maar weer naar achteren lopen, want misschien heeft meneer de tuindeur opengelaten. Wij hebben echter geen achteringang, dus Tyrza op haar hoge hakjes (ik ben een keer op sjiek hoor! Boos!) door de bush bush om naar de achterdeur te klimmen. Nee, tuuuurlijk is ie op slot! Hoe kán het ook anders!!!!! Ik zie wel zijn jas hangen, dus hij MOET wel thuis zijn!

Dus ik weer mijzelf door de lianen geslingerd, terug naar de voordeur.

Dan maar roepen. Heel de buurt kan meegenieten, leuk hoor. Niks. Bonken dan maar. Niks. Dan maar steentjes tegen de ruit op de eerste verdieping gegooid. Nog niks. Hmmm, ik heb een klerenhanger bij me, die kan ik wellicht wel gebruiken om de sleutel eruit te peuren?

Ik begon me inmiddels toch wel zorgen te maken, dus moeders gebeld voor assistentie. Ze neemt de ladder wel mee. Ondertussen probeer ik mijn polsen openhalend het haakje van de klerenhanger aan de bos sleutels te haken. Geen succes. En polsen fijn opengeschuurd. Moeders ook inmiddels aangekomen en ook haar lukt het niet.

Ondertussen begonnen bij mij de beelden van een klussende Menno die een akelig ongeluk had gekregen en bloedend op de grond lag in mijn gedachten af te spelen. Dan maar de politie bellen. Tja, na een uur voor je eigen huis staan, kan het niet anders meer.

De overbuurman was inmiddels buiten aan het klussen en gelukkig had hij een hoge ladder. Aangezien ik een strakke spijkerbroek aan had (precies, goeie timing!!!), "mocht" mijn moeder naar boven klimmen om een kijkje tussen de gordijnen te nemen.

Staat ze net te kijken, staat ze oog in oog met, jawel.... Menno in zijn onderbroek, die heerlijk een uur in bad had gezeten!!!!!!! Stoom uit je oren

Hij wist niet hoe snel hij naar beneden moest rennen om de deur te openen. Ik kon fijn de politie weer afbellen. Boos! en kwam tot een kookpunt vanwege de stommiteit van mijn o zo lieve vriend...

Al met al een uur buiten gestaan, moeder gebeld, politie gebeld en buurman ingeschakeld. Je kunt je wel voorstellen hoe ik me op dit moment voel.

Menno staat nu fijn de afwas te doen.... Haha!


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 17:58

Cody schreef:
Bij mijn moeder staat er dan ook nog een kwispelende hond voor de deur, je bent dan echt in staat om de hond uit te leggen hoe die de deur open moet maken, zo wanhopig *LOL*


Had ik dus met de poes: waarom kan dat dier nou niet even die sleutel eruit slaan?! Boos!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 18:01

imker schreef:
Haha, wat een bak Haha! Haha!

Maar goed dat Menno net zijn onderbroek aan had, anders was je moeder misschien van schrik weer naar beneden gevallen Knipoog !


Dat was wel héél toevallig net die ene keer dat ie hem aanhad Haha!


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 18:11

update: Menno loopt nu te stofzuigen Haha!

En ik heb morgen nog een paar laarzen, een zadel en hoofdstel klaarliggen om gepoetst te worden ~~}>

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 08:44

Menno wel, maar het huis inmiddels ook Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 19:12

1 ding is zeker: er kómt een tuindeur!!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Maanon_, Sanet, VogeltjeM en 32 bezoekers