Blunders van mensen die niets van paarden weten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:24

mijn tante ook eens Tong uitsteken haar vriend was op zijn paard aan het rijden en toen kwam er een vrouw naast ons staan vroeg ze aan mijn tante wat voor een ras het was, mijn tante heel geleerd een vos *LOL* kon iet meer lag plat van het lachten *LOL*

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:07

Tallie1979 schreef:
Leuk topic dit!! Haha!:D:D

hehe ja vind ik ook
mijn ma kan er normaal ook iets van (ze heeft zelf nog gereden Tong uitsteken ) maar kan nu effe niet op een goede komen
wel zecht ze altijd heeft hij geen hoeven?? Ik dan gelijk aan zot aan het kijken van he?? heb jij dan al ooit eens paard gezien zonder hoeven? (maar zei bedoelt dus altijd hoefijzers Knipoog )

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:40

vandaag mijn moeder
ik was tresor haar hoofdstel aan het aan doen vraag ze 'is dat jou bit?' maar ze bedoelde eigelijk is dat jou hoofdstel Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 12:20

een leraar van mij dacht ook eens iets van paarden teweten Tong uitsteken
ja en jullie moet en jullie paarden toch ook een teken geven dat ze moet en springen met de tuegel op de nek klopen ofzo en oudere of onervaren mensen die het verkeerd inschatten en telaat klopen kunne er voor zorgen dat het paard door de hindernis loopt omdat ze geen teken geven Tong uitsteken

zie het al voor mij elke keer als je met de teugel op de nek klop springt hij Haha!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:34

effe offetopic
missnynke heb je een koe? hoe leuk zou er later ook wel eentje willen hebben want vind ze zo lief Lovers
en ja is echt he veel mensen denken dat koeien altijd maar melk geven hun hele leven door Verward

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, M_arjolein, Mark0919, Mieke, XXleonieXX en 44 bezoekers