ex-verzorg paard heen gaan of niet....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

ex-verzorg paard heen gaan of niet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 08:42

Ik heb altijd met veel plezier naar mijn oude verzorgpaardjes geweest. Maar door de lessen die steeds meer werden gegeven, is het contact tussen eigenaar en mij beetje kapot gegaan. Ik vond het onverantwoord worden... Van klanten waarmee ik nog steeds contact heb hoor ik steeds vaker dat het paardje (arabiertje) waar ik gek op was niet meer gereden/gepoetsen word. Ze gebruiken hem niet meer omdat hij gemeen wordt (ja nogal logisch, sluit een pitbull maar eens op en probeer hem vervolgens te aaien Boos!) Maar die mensen zijn buiten mijn weten om (nooit iets laten horen) naar belgiƫ verhuist. Zou ik gaan kijken nja weet eiglijk niet wat ik moet doen... Ik zou dat paardje wel heel graag zien maar voor het zelfde geld is het waar... Dat zou ik echt niet aan kunnen zien da paardje is egt een van de liefste paarden (zelfs toen hij hengst was) die ik ken. En heb hem toch ruim 4 jaar verzorgt.. Ten slot als ik dat paardje daar zie staan en ik kan er niks aan doen ben ik de rest van het jaar sjagie... En heb geen zin om ruzie te krijgen met die mensen..,


biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 08:52

neej ik werkte bij mensen die gewoon 5 paarden hadden... Mja toen begonnen we met een paar klanten (lesgeven) was hardstikke leuk. Maar opgegeven moment was het elke avond les en ik werd beetje als stalhulp gebruikt en kon bijna niet meer rijden... Nu zijn die mensen naar belgiƫ verhuist hebbe mij dat nooit laten weten.. geloof dat ze daar nu een manege hebben overgenomen.

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 10:15

nja ze hebben een western manege en hij is dress gereden duz opzich is het wel een beetje logisch... Vooral omdat hun zelfs niet zelf meer lesgeven paarden verzorgen of what ever.... Duz Zorge maken doek zowiesow al... Wat zijn jullie ervaringen hiermee?


biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 10:21

jaah hij's wel mee verhuist maar ze kunnen hem niet egt voor de lessen gebruiken: het is een western manege, en hij is engels gereden. Ze hebben er dus niks aan. Nu heb ik al van verschillende klanten gehoort dat er niks meer mee wordt gedaan en (zoals meisje dat daar rijd gistre zei) zich vreemd gedraagt... Nu weet ik dat het mijn zaken niet zijn maar toch maak ik me zorgen!

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 19:07

neh ben niet zomaar weggebleven. Eiglijk vanzelf gegaan. Ik moest heel veel werken in de kerstvakantie wisten hun. Daarna nog proberen te bellen maar ging allemaal raar. Nja toen hoorde ik dat ze aan het verhuizen waren. Duz eiglijk beetje stukje bij beetje daar weggegaan. ik denk dat ik maandag toch ff kijkje ga nemen. Kopen is geen optie. Mja mij kennende als hij daar zielig staat, ik heb ook al een keer bijna een oude kreupele haflinger gekocht omdat ik haar zow zielig vond. :s nja ook gewoon om weer al die mensen te zien. Maar goed ben toch best zenuwachtig... Heb nu nummer van die mensen, dus bel ik eerst een keer. maar goed het was echt mun maatje... Duz miss ga ik hem huren ofzo... Pffff ben wel benieuwd.
Ik zal wel is mooie foto van hem erop zetten (zodra ik heb uitgevogelt hoe!)

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 21:05

Afbeelding


Dit zijn de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 17:40

nope had gebeld waren vandaag dicht. Nu ga ik donderdag heb ik afgesproken... hm ik zie ook kruisjes :s was er net zo trots op dat ik die foto's er op had gezet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, esje01 en 39 bezoekers