het sneeuwt hier!!!das toch niet normaal!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 21:10

Balen! Ik hoop echt dat het mooier weer wordt de komende weken, ik wil wel buiten kunnen blijven rijden! Nou ja, iedereen die zich zit te vervelen achter de computer kan mij helpen leuke dingen verzinnen. Wat is het geval...?
Ik ga een wedstrijdendagje organiseren in de buitenbak van de zomer. Voor 3 b-pony's, een c-pony en twee brede lieve haflingers. Het wordt een eenvoudig simpel b-proefje voor de dressuurfans, en een springwedstrijdje met oud en rottend materiaal. De bak is iets te klein, maar wel goed zand. Iedereen die leuke idee├źn heeft over de prijzen voor de meisjes die meedoen (ze zijn 11 tot 15 jaar en verzorgen de pony's), alle tips ook zijn welkom. Ik wil deze dag voor hen organiseren omdat ze geen startkaart met de verzorgpony mogen aanvragen, zoals Pie en ik, en ik weet dat ze het leuk vinden om eens een wedstrijdje te rijden. Wie leuke dingen weet, handige tips, etc. ik kan alles gebruiken, ik heb het nog niet eerder gedaan. Groetjes, Dorine.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie