Trotse Vik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Trotse Vik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 23:28

Vandaag is de fysiotherapeute bij Escaal geweest...niet om een aanwijsbare reden maar gewoon omdat ik het wel interessant vond om mijn meis eens na te laten kijken...per slot van rekening kan bijna iedereen wel baat hebben bij fysiotherapie, dat merk ik alleen al aan mezelf Haha! (ik ga naar de fysio voor mijn achillespezen en we hebben "ontdekt" dat het met mijn rug, schouders en nek ook wel bar slecht gesteld is...). Kortom, kwaad kan het niet en wellicht dat ik nog wat goede tips kon krijgen...Eerst even Escala's punten na gelopen, een paar minder sterke puntjes kende ik al, maar ach, we zijn toch geen olympisch koppel dus een beetje weke koten maak ik geen drama van. Haha! Ze vond Escala eigenlijk wel heel fijn aanvoelen voor een (drachtige) merrie van 11, alleen haar linkerschouder is erg stijf...en laat dat nou net de schouder zijn die in september geblesseerd is geweest. Dus ik heb oefeningen gekregen die ik iedere dag even met haar kan doen om die schouder weer snel sterker te krijgen en ze heeft me geleerd hoe ik fijn mijn pukkie's schouders, rug en borst lekker en goed kan masseren. Leuk leuk leuk!!! Maar goed, nou even vertellen waarom trotse Vik...ze (de fysiotherapeute) zei de hele tijd dat ze het een vreselijk lief paard vond... Lovers "*trots*, heeft ze meerdere keren gezegd en dat ik maar blij moet zijn met zo'n ontzettend lief paardje. Lachen En mijn stalhoudster liep later nog even met haar mee naar de auto (haar paard was ook behandeld) en toen zei ze weer dat ze dat arabiertje een heel erg lief paardje vond. *zucht* Dat blijft toch leuk om te horen...ik weet natuurlijk wel dat Escala super lief is, maar het is toch leuk als een ander dat ook vindt. Maar ja, ze kan zich met dit soort dingen echt gedragen als een modelpaard...zelfs de dingen die pijnlijk/moeilijk voor haar zijn laat ze probleemloos toe en het grootste deel van de tijd staat ze met haar oortjes naar voren schattig te wezen en stiekem een beetje te *knuffen* Wat een droppie is Escaaltje toch. Haha! Sorry...maar ik moest het gewoon even kwijt, was helemaal blij en vrolijk hierdoor.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 00:12

Aaahhhh... Trotse Vikje!
Is er niet iets fijners dan iemand die jouw eigen paardje ophemelt?
Het is een heerlijk gevoel.
Escala is vast een lieverd, ze ziet erin ieder geval erg schattig uit!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 00:30

lief lief lief!!! Zie scaaltje al staan... Arabjes: paardjes voor je leven!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 00:33

Trotse Vik? Slimme Vik zul je bedoelen! Nodigt ze me via PB heel obvious uit om te komen meeten en dan houdt ze ondertussen openlijk op Bokt ook nog even een promopraatje voor die gekke merrie van d'r! Haha!

Nee, ff serieus: ik zou ook heel trots zijn als zoiets over mijn paardje werd gezegd. Ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar haar hoor, meeten met jou en Escala staat nu hoog op mijn meetlijstje voor 2002! Cool

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 01:15

Mijn fysio heeft nooi problemen met paarden ze worden op een of andere manier heel rustig en lief van al die aanrakingen ook wanneer er wat geplaagt wordt.

Ik merk bij leys als ze er is dat de oren erop gaan en dat hij haar ziet echt heeel lief. Er na is hij altijd heeel aanhankelijk en fijn het doet hem duidelijk goed als die massage Lovers ,

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 08:04

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets bij mijn paardje gedaan. Ik wil er eigenlijk eerst 1 voor mezelf hebben Haha!
Leuk als een vreemde je paardje zo lief vind!! Maar ik moet zeggen dat ze het ook wel uitstraalt die Puk van jou Lovers
groetjes.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 10:07

Wat kan ik daar nog aan toevoegen???
Escala is gewoon een lief paard.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:57

Escala is ook gewoon een skeetje Lachen
Enneh we moeten zeker binnenkort weer meeten want...
jaaaaaaa.... ik krijg een digicameraatje voor de kerst *LOL*
Kan ik mooie fotootjes maken Lachen
YES!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:08

Ik kom Escala echt bewonderen als het veulen er is hoor!!! Jij komt toch ook mijn babe wel bewonderen hè??? Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 22:59

Jep, wij gaan zeker bij elkaar op kraamvisite hoor Jurga!!! Ik heb al in mijn nieuwe boek "van veulen tot volwassen paard" gelezen waar een net moeder geworden merrie behoefte aan schijnt te hebben, dus ik weet alvast een smakelijk kraamkadootje. Vingers aflikken Haha! Wanneer was jouw meis ook al weer uitgerekend???

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:12

andwoord op de vraag van vikki:

volgend voorjaar (april)
ston in jurga's profiel (ilona's profiel)
tuurlijk ben je trots echt leuk/tof dat er iemand zoiets zegt Lachen vind ik ook altijd leuk..
of als ze zeggen dat je het paard heel netjes rijd..
of dat jullie (jij en je paard) erg goed bij elkaar passen *trots*
of dat het baasje het paardje niet meer voorwaards krijgt en jij stapt erop en bij jou is ze wel voor waards als je dan die gezichten ziet Bloos voel je je toch ook wrel erg trots en dan de reacties Kusje