*huil*6 Weken NIET rijden *huil*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

*huil*6 Weken NIET rijden *huil*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:19

We moesten afgelopen vrijdag met 2 2e klassen naar den haag, een schilderijbespreking houden, de ridderzaal bekijken, en het werkpaleis van de koningin. Nou, het ging allemaal goed. ZELFS mijn bespreking van het meisje met de parel.*kvind het nog steeds een lelijk schilderij Bloos *
Maar we gingen op een gegeven moment te voet naar paleis Noordeinde. Alles leuk en aardig, we liepen best door. Maar op de terugweg heb ik mn voet dus verzwikt. We moesten nog 1 kilometer naar de bus en iedereen liep gewoon door, ondanks dat mijn vriendin was gaan zeggen dat ik mn voet had verzwikt en dus niet meer kon lopen! De leraar zei dat ik gewoon maar door moest lopen Verward . nou dat heb ik gedaan, doorgeSTROMPELD Knipoog
Nou, toen ik eindelijk thuis was (mijn vader kwam mij in etten leur (daar staat onze school, de KSE) ophalen, want ik woon in zundert (15 km van etten vandaan Bloos! )en ik kon dus nog seeds niet lopen, EN dus niet fietsen ).
vandaag lukte het nog steeds niet, dus wij naar de huisartsenpost. Ja, tis niet gebroken, maar verrekt. Genezingproces duurt Stoom uit je oren 6 Stoom uit je oren weken, dat betekent dus 6 weken niet rijden. Net nu het zo goed ging en ik niet meer bang was!

Sorry dat het zon lang verhaal was, maar ik baal verschrikkelijk.
leuk hoor zon uitstapje naar Den Haag!maar kunnen ze daar nou echt de tegels niet gelijk leggen Boos! Cool
Groetjes Haha!

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:07

goh das niet leuk zeg voor je, omdat het ook net goed ging met rijden begreep ik!!
nou ik wens je veel beterschap en hopen dat je na die 6 weken ook niet meer bang bent om te rijden.

SUCCES OK dan!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:08

Ah het zit je niet mee. Veel beterschap met je voet!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:19

Jemig, dat is vervelend zeg! Heb je er erg veel last van?
Die leraar zal zich straks toch wel een klein beetje schuldig gaan voelen als hij ziet dat je 6 week er vrijwel niks mee kan. Pfff, arme jij.

Heel veel beterschap en straks weer lekker rijden en alles weer kunnen doen. En als je er straks weer opstapt voelt het vast weer als vanouds!

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:09

die leraar die heeft denk ik geen geweten Haha!
Het is eigenlijk een lerares, en ze geeft ons Geschiedenis en Latijn Slapen .
Maar in het kort samengevat over haar: Het is een tiran, het liefst heeft ze allemaal leerlingen die vooral geen geluid maken en alleen goede antwoorden geven. En aangezien ik het tegengestelde ben Cool maak veel lawaai en geef weinig goede antwoorden Haha! vindt ze mij niet aardig..
Maar ik moet nu nog een paar dagen ook in de les met mn voet omhoog zitten Knipoog dus ik ga daar lekker meej n zielige kop zitten Knipoog
Vanaf morgen moet ik ook weer GEWOON *zonder hinkelen enzo* lopen. alleen sporten dat mag k 6 weken niet doen. Of ik dat vol ga houden weet k nog niet hoor, paardrijden is zo leuk!
groetjesss Clown

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:23

pfoei sterkte ermee,
ik heb een tijdje terug hetzelfde meegemaakt. Toen ik naar huis wilde vanaf stal zakte ik door m;n enkel. Ik heel eigenwijs nog naar huis gereden met de auto. Ik kwam thuis, dikke blauwe enkel. Ach beetje ijs erop en zal wel overgaan dacht ik. helaas niet dus...
2 dagen later kon ik bij de huisarts terecht, ze dacht dat ie gebroken was Verward dus ik op de foto. Mocht ie niet gebroken zijn dan een steunverband eromheen en 2 weken met de voet omhoog. Nou hij was dus niet gebroken en ben fijn 5 dagen later weer gaan werken (doe staand werk) en paardrijden. Het is nu 1,5 maand later en heb er soms nog wel last van maja ik ben nou eenmaal eigenwijs...

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:05

hmmz, dat zet me toch aan het denken..
Ik wilde eigenlijk komende zaterdag gewoon weer gaan rijden. maar als jij dat toen ook hebt gedaan *te vroeg weer gaan rijden* en er nu NOG last van hebt....
ik kan nu alwer een beetje lopen, kzal wel moeten, want morgen op school moet k ook van lokaal naar lokaal Scheve mond

groetjezz

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:22

Ik heb zaterdag ook me enkel heel erg verrekt Boos! , kon er 2 dagen niet op lopen en daarna weer voortstrompelen. Een kennis van mij is fysiotherapeut en die zei dat ik er mee moest blijven lopen Haha! . Dus heb ik woensdag al weer gereden Schijnheilig . En vrijdag 2 uur, maar dat was iets te lang Bloos . Mijn enkel is nog wel dik, kan nog niet in me laars, maar verder heb ik er geen last meer van.

Iig super veel sterkte, ik hoop voor je dat je er weer wat eerder op kan *LOL* .

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:27

Het eigenlijke plan was om zaterdag iig een half uur te gaan rijden. Maar aangezien me pa erbij was bij de huisartsenpost, en die dus gehoord heeft dat ik 6 wkn niet mag rijden gaat dat dus ook niet door Verdrietig
Maar dan heb ik altijd de woensdagmiddag nog, dan kan ik weleens meerijden in een les van mensen die al 4 à 5 jaar rijden, en daar rijd ik dan tussen met mn 1 jaar ervaring Schijnheilig
ik denk dat ik dan gewoon elke woensdag een halfuur inhaalles ga rijden als mijn ouders moeilijk gaan doen. Ze geven allebei niets om paarden, dus begrijpen ook niet hoe graag ik weer wil gaan rijden. De hele week op school kijk ik uit naar de zaterdag, want dan mag ik een uur rijden...
Als ik van me ouders niet mag, dan maar stiekem*naja, als je op een verharend paard rijdt kun je dat denk ik toch niet verbergen Haha! *

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:36

Kijk maar uit hoor.
bij mij is het verhaal dan iets anders, enkelbanden gescheurd en ik vond dat ik daar wel mee door kon lopen ondanks dat ik wist dat dat niet mocht.
En nu, (bijna een jaar later) heb ik er nog heel veel last van en heb ik deze week te horen gekregen dat dit NOOIT meer over gaat.
Dus zorg dat jou dat niet gebeurt.
sterkte

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:37

Bloos!

Over twee weken gaan wij een midweek naar Straatsburg, maar als de tegels daar ook zo liggen ga ik niet mee!!!!!

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 19:42

LuvdaTossa, het was mijn eigen schuld hoor Haha! we liepen daar met een vriendinnenclub wat melig te doen, ja en dan kijk je niet uit je soepogen he Haha!
Zonnebloem, het is niet gescheurd, alleen opgerekt. en van de huisarts moet ik er al mee gaan lopen, als ik toch kan lopen kan ik toch ook rijden Verward zonder zadel, niet te veel lichtrijden *LOL* ja toch Lachen
[/quote]

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:43

Ehmm allemaal zielige verhalen..Nadat de verband en ander troep af is zou ik het 1 minuut in warm en dan 1 minuut in koud en ga maar door tot je er zat van ben en dan wel elk dag tot het haast over is..

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 19:55

Citaat:
Ehmm allemaal zielige verhalen..Nadat de verband en ander troep af is zou ik het 1 minuut in warm en dan 1 minuut in koud en ga maar door tot je er zat van ben en dan wel elk dag tot het haast over is..

Ik snap je stukje niet Verward
Er zit niet eens verband aan mn voet als je dat bedoelt. maar kun je wat duidelijker zijn met wat je bedoelt?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:11

nee maar ik ben nu wat panisch als ik hoor dat iemand wat aan ze voet heb. Enne turlijk kun je rijden als je kan lopen Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:39

Ik snap je stukje niet Verward
Er zit niet eens verband aan mn voet als je dat bedoelt. maar kun je wat duidelijker zijn met wat je bedoelt?[/quote]

Nee hoeft ook niet, maar als je been dik is geworden kun je afentoe je voet 1 minuut in koud water en dan meteen 1 minuut in de warm water en dan weer in koude en dan weer in warm ( elk keer 1 minuut) en dan slinkt de been/enkel gauw en dan heb je later ook veel minder last van, ik heb het niet gedaan en het is nu nog * na ong 5 maanden * nog heel dik. Moet ik weer doen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:40

Zonnebloem schreef:
nee maar ik ben nu wat panisch als ik hoor dat iemand wat aan ze voet heb. Enne turlijk kun je rijden als je kan lopen Haha!


nee hoor dat is onzin. ik kon lopen met de gips maar daarmee kon ik dus echt niet rijden ( gelukkig maar 5 daagjes en dan 2 weken rust, veel rust heb ik niet genomen *1 weekje* en toen ben ik weer op paard gaan zittten Schijnheilig )