ditta en gerrie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

ditta en gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 19:57

hoi, zo als sommige van jullie al weten zijn ditta en gerrie helemaal niet van mij maar van mijn nichtje (we hadden het samen bedacht). door een ruzie is het uiteindelijk gezegt! (zie een oude topic in het jeudhonk of kippenhok) alleen nu begin ik het toch wel saai te vinden op bokt want ik heb geen eigen pony of verzorgpony dus kan niks vertellen over pony's ofzo (ja, ik ga wel elke week naar de manege) daarom wil ik vragen of jullie er bezwaar zouden tegen hebben als ik weer doe alsof ditta en gerrie van mij zijn! mocht ik ooit nog een echte eigen pony of verzorgpony krijgen dan zeg ik dat en dan stop ik met het ditta en gerrie verhaal! willen jullie het hier neerzetten?

Groetjes Anne

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:16

Waarom is het minder als je geen eigen hebt?
Nee ik zou niet liegen! Het zijn dus toch (nogsteeds??) je verzorgknollies?
Das dan toch prima? Je beleeft er toch evenveel mee dan?

Snap dat je het niet zo leuk vind, een eigen klinkt wel stoer natuurlijk, maar ik vind je er echt niets minder om!!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 20:59

pinky, ik denk dat jij het verkeerd heb begrepen! het zijn mijn verzorgknolie's niet maar die van me nichtje dei 5 kwartier met de auto hier vandaag rijden woont!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:05

Dus je zietze nooit (Of amper). Ja oke, dan heeft het al helemaal geen zin omhet te gaan verzinnen alsje eigenlijk niets met ze doet/kan doen.
Ik dacht dat je ze verzorgde maar dat je deed alsofzevan jou waren.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:32

aja... Lips are sealed

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 09:08

sorry beetje stomme pennymeisjes opmerking.

ik heb toch ook geen eigen. rij wel 3x per week op een dresuur en afrtichtingsstal maar hoef toch ook nie te zeggen dat ze van mij zijn. nergfens voor nodig

(verander gewoon in je profiel dat het de pony´s van je nichtjes zijn)(ik vind het echt heel fout om te liegen over wel of geen eigen hebben want dan doe ik dit Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk )

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 10:14

Waarom zou je liegen over dit soort dingen. Denk je dan dat je meer aanzien krijgt als je zelf een paard of een verzorgpaard hebt. Dacht het dus niet.Het gaat om je eigen persoontje, hoe je bent en hoe je je tegenover andere mensen opsteld. Dat zijn veel belangrijker dingen dan het hebb
en van een paard of een verzorgpaard.En tuurlijk kun je hier op bokt blijven, altijd toch leuk om even bij te praten over de paarden in het algemeen. Knipoog

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:27

Mwa, denk niet dat het echt veel zin heeft om erover te liegen. Wat wil je daarmee bereiken?
Ik heb ook geen eigen paard en rijd maar 1x per week, maar ik ga ook niet doen alsof ik Renza nog steeds verzorg...
Maar als jij het leuk vindt om te doen alsof, van mij mag je Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:31

het is leuk om mee te praten, dat begrijp ik maar liegen schiet je niets mee op! je kan toch ook over andere ervaringen praten, daar schieten we meer mee op dan met liegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:42

We vinden je echt niet minder leuk als je geen eigen pony hebt ofzo hoor. Wel als je blijft liegen.

Dus gewoon lekker verder beppen; gezellie!