Goldy is weg...... :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Goldy is weg...... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 13:19

Ja jullie lezen het goed.... Goldy is weg!!! Huilen
Vanochtend rond een uur of 9 hebben we haar weg gebracht naar Nuis.
En toen moest ik haar daar toch echt achterlaten Verdrietig Reden we zonder mijn skat weer terug naar Beetgum....
Ik mis dr nu al!
Op de terugweg dacht ik bij mezelf.. Hmm mooi weer, vanmiddag zeeen van tijd, ik kan wel ff lekker een ritje maken! Maar toen kreeg ik weer een moment van helderheid en ik bedacht me dat er zonder Goldy niet veel valt te rijden... Scheve mond En ik zei dat dus tegen Lindy: "hey, ik dacht net, we kunnen vanmiddag mooi ff buitenrijden.... Maar ja dat kán immers helemaal niet!" Maar ook Lindy was niet helemaal helder en die keek me zo aan van Verward Waarom niet??? En toen: Ohh ja, Gol is dr niet Koe

(Gelukkig duurt dat dekken/KI maar een paar dagen aan t eind van de week staat ze alweer lekker thuis in dr eigen stalletje Tong uitsteken *LOL* )



Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 13:41

*volcano* schreef:

(Gelukkig duurt dat dekken/KI maar een paar dagen aan t eind van de week staat ze alweer lekker thuis in dr eigen stalletje Tong uitsteken *LOL* )




Tong uitsteken quote van mezelf uit het bovenste bericht Knipoog

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 14:15

Ze staat bij Wim Cazemier, ze word gedekt, nou ja geinsemineerd met sperma van Promise. Lachen We zijn naar de hengstenshow geweest een paar weken terug en toen besloot ik dat het Promise maar moest worden.

We kwamen daar vanochtend en eerst moest Gol maar ff bij de hengsten kijken, moesten ze ff zien of ze echt hengstig was Cool Nou daar was natuurlijk geen twijfel mogelijk Tong uitsteken Bloos!
Later zaten we ff nog te praten, zei ie ook nog; "ja mooie pony! Wil je m ook verkopen??? Clown

MOOI NIET Tong uitsteken Not in a life time! Lovers
Laatst bijgewerkt door Faline op 30-03-04 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 17:52

Marrie schreef:
Oh leuk! Die palomino Promise of die andere??
Er zijn er d8 ik 2 toch? Zag ik in een blaadje staan!

Zo toen ik je topic zag dacht ik hé? Zij Goldy verkopen, dat zal toch niet maar is ook niet zo!!!!


Ja t is een palomino, Veenstra's Promise.
(1.52 m, palomino, Verona's Bo-Gi x Kompas Solferino Welsh-K)
AfbeeldingAfbeelding

En nee, Goldy gaat echt nóóit meer weg, ik heb er in t verleden wel eens anders over gedacht, maar das inmiddels wel veranderd. Ze is mijn allereerste eigen pony en ik heb dr nu 6 jaar en ik hoop dat ze nog 10 keer zo lang bij mij blijft Lovers

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 14:19

Haha, ja Fleury, dat hoop ik ook voor je, maar als t goed is zou ze voor t weekend weer terug komen, dus vrijdag of op zn laatst zaterdag. Dus dan zie je haar nog wel Haha! (bereid je maar vast voor Tong uitsteken)

Ik heb vandaag uit wanhoop maar een rondje buitengereden op mn stalen ros (mijn fiets dus Clown) Om toch nog een beetje het idee van een buitenritje te krijgen *LOL*
(Net als vroeger... Had alleen nog net geen cap op en een zweepje bij me *LOL*)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers