Leuke opmerking

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 20:55

Ik mag elke zondag op Thalita rijden, de pony van Céline, een vriendin van me. Daar ben ik hartstikke blij mee, want dat vind ik hartstikke leuk. Afgelopen maandag kon Céline niet komen dus mocht ik rijden. Het ging voor geen meter, maar het was wel leuk.
Vandaag had mijn broertje Patser (hondje) uitgelaten in een parkje bij ons in de buurt. Hij vertelde dat hij een vrouw tegen was gekomen die mij maandag op Thalita had zien rijden. Volgens mij een moeder waarvan een kind op de manege rijdt ofzo. Ze zei:"Jouw zus rijdt zeker nog niet zo lang hè?" Dank u wel hoor. Na 6,5 jaar...................................... Nee hoor, ik kon er wel om lachen. Mijn broertje had gezegd:"Het was een hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééeéééééééééééééééééééééééééééééééééééél moeilijk paard." Dat valt best mee hoor, maar ik kan er gewoon niet op rijden. Ennnnuh Heike, ziet het er op elk paard uit alsof ik nog niet zo lang rijd? Eerlijk zeggen. Groetjes Amina Haha!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D (ja, ik kan nog lachen hoor!)


Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-01 19:53

Hi Heike. Bedankt voor je lieve berichtje. Lachen Leuk om te horen dat je bij een verzorger eerst aan mij zou denken. Ik ga er van Bloos Doeiiii Groetjes Amina (ik moet nog best veel huiswerk maken, maar ik kon het niet laten om eerst even op bokt te kijken, het is hier kei leuk!:) )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, b000tje, Cjuan, IASCrawler, lina1998, MarjanB, pandour4evuh, Rinkex, Roos0605, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers