kan weer stressen om de laatste winstpunt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

kan weer stressen om de laatste winstpunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 02:00

Vanavond had ik een wedstrijd wat verder weg. Ik ging helaas weer in mijn uppie, erg ongezellig maar ja ..

Met de ANWB routeplanner kwam ik netjes op tijd in de buurt maar toen ging het fout. Ik zag een klein binnenbakje met erachter een grote bak, dus ik dacht hier is het.
Fout!! Ik stond op het erf van een privestal. En toen moest ik achteruit, tussen strobalen, auto's en een akelig muurtje. Pff, het E-rijexamen was een eitje vergeleken met deze rijtest.

Afijn een kwartier later was ik op de plek van bestemming. Bij het inrijden keek ik mijn ogen uit. Er waren een aantal mensen van een dressuurstal met echt Kwijl paarden. Ze liepen te passageren en piafferen door de bak.
Ik kon wel inpakken met Fitz. Fitz had er ook niet echt veel zin in op de zaterdagavond en was een beetje sullig.

Gelukkig stonden er in de wedstrijdbak een aantal pionnen die heel eng waren, waardoor de hals erop ging en hij wat wakkerder werd.
De eerste proef ging beter dan de tweede maar het gaat nog niet naar mijn zin. Bij de prijsuitreiking bleek dat ik toch nog 2e was achter 1 van die waanzinnige paarden. Zij had 201 pnt en 192 en ik 186 (daar heb ik geloof ik een abonnement op) en voor de 2e proef had ik 178. Jammer dat dat niet 2 pnt hoger was.

Nu heb ik er nl. 4 en ga ik zitten stressen vanwege de laatste punt in het Z1!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 02:06

Stressen.. je gaat toch als een speer nu? Dan komt dat laatste puntje vanzelf!!!! Haha!

Toch maar goed dat je die trailer daar toch nog van die privestal af hebt kunnen sturen.. (Nee... dan kun je nix!?!?!)

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 09:54

Dat voelt goed he? Als je eerst denkt dat je geen schijn van kans maakt, en ze er dan toch af te rijden! Ik zal niet gaan zeggen "en nu nog 1 puntje" want daar maak ik je alleen maar zenuwachtig mee Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:33

Wat netjes gedaan! Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over dat laatste winstpuntje.
Over die kwijlpaarden, Fitz is ook niet 1 van de lelijkste hoor! Kwijl

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:00

Gefeliciteerd, vooral met van die mooie paarden om je heen. Waar heb je trouwens gereden?

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:04

haha, ik heb hetzelfde gehad, dat stressen om je laatste puntje. Echt heel stom. En toen ik hem eenmaal gereden had en dus ook daadwerkelijk Z 2 mocht, maakt het me nix meer uit Verward Verward Echt heel komisch, je hoort het heel vaak.

nog gefeliciteerd trouwens

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:14

Kijk jij zelf weleens in de spiegel als je rijdt?Je hebt notabene zelf een paard om van te Kwijl Kwijl Haha!
en niet stressen gewoon door blijven rijden!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:25

Leuk hoor, wanneer ga je bij de NVDR starten???

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 11:18

Gefeliciteerd! Zo te horen ging dat gerust wel goed!

En inderdaad: Fitz is ook de minste niet hoor, als ik die foto's van jullie bekijk!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 12:24

Super joh, gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 12:43

Geinig dat jij het hebt over kwijlpaarden. Heb je je eigen beessie al eens goed bekeken? Moet ik ook al aardig van kwijlen hoor!
Enne,... dat laatste puntje komt er ook wel; even geduld!

Als je nog eens alleen moet, mag je gerust bellen hoor, als ik tijd heb wil ik je wel groomen! (m'n dressuurbloed kriebelt nog steeds wel eens, gaat zomaar niet over...)

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 21:59

Sonja, je raakt gewend aan je eigen beestje dus voor mijn idee is hij niet echt bijzonder. Maar ik heb er een gouden paard aan en daar gaat het om.

En dat groomen, daar hou ik je aan Haha! . Misschien zin om te groomen tijdens de selectie in Bodegraven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:01

Help me even, ben niet meer thuis in de dressuurwedstrijden. Wanneer is de selectie? Dan kijk ik morgen meteen even of ik kan! Lijkt me hartstikke leuk!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 09:39

Hee je bent iets vergeten joh!
Er was een tijd, lang geleden, dat jij langs de kant stond.
Toen kwamen paarden als Fitz voorbij, en stond je vol bewondering te kijken.
Z.... wat een mooie letter....dat haal ik nooit....
Zo denk ik nu.
Zo dacht jij toen.
En als je nou kijkt... Party!!
Zie je die paarden die beter zijn dan jij (denk je!) maar dan realiseer je je niet eens hoe VER jij en Fitzje nu al zijn!
Gefeliciteerd hoor, niet alleen met die tweede plaats, maar ook met wat jullie allemaal bereikt hebben de laatste jaren.
Andere mensen staan nu bij het zien van Fitzje te kwijlen! }>

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 14:02

Hey Dorine, wat ontzettend lief en raak van je geschreven. Jij weet echt altijd de juiste toon te vinden.
't is nl. wel waar zoals jij het opgeschreven hebt.

Maar je verlegt altijd je grenzen en doelen, was bv. eerst mijn doel om Z te worden, ga ik nu heeeel voorzichtig denken aan misschien ooit, ooit NVDR of hoe het ook gaat heten .....

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 19:01

Niet gaan stressen joh om die laatste punt!! Je bent uiteindelijk toch, ondanks alle toestanden hartstikke snel gegaan??!!
Ik zou als ik jou was beretrots zijn op die Fitz van jou, hij doet 't toch maar weer even als 't erop aan komt, toch?!! Lachen

En dat laatste puntje dat haal je ook heus wel, is 't niet deze maand, dan is 't wel volgende maand, jullie hebben nu in die paar wedstrijden toch maar weer mooi even bewezen dat jullie 't kunnen. Lijkt me stug als 't dan opeens helemaal niet meer lukt...
Gewoon doorgaan en koesteren dat paard! Knipoog

Succes,
El