Nee he .. :\ verder onderzoek ..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:54

Succes met wachten...

Dat betekent dus niet dat "iedereen" stopt met onderzoeken, maar dat de huisarts het aan iemand anders overgeeft. Dat is bij mij ook zo...

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:12

Yellowfish"]
[quote="PriscaZ schreef:
Succes met wachten...

Dat betekent dus niet dat "iedereen" stopt met onderzoeken, maar dat de huisarts het aan iemand anders overgeeft. Dat is bij mij ook zo...

Zo werd het letterlijk gezegd .. er werd niet eens iets gezegd over evt. doorverwezen worden .. dan hebben wij zelf maar bedacht ..
[/quote]

nu snap ik het even niet, je moet dan toch naar een internist? Dan word je toch doorverwezen Verward

Ik ben sinds vanmiddag doorgestuurd. Eerst naar mijn reumatoloog, om te zien of die er iets mee kan. Hij heeft me aan allerlei vragen onderworpen en opnieuw bloed afgenomen voor vanalles. Ook krijg ik een buik echo, om te zien of daar iets uitkomt. Die bespreekt hij dan met een internist. Als daar iets uit blijkt ga ik bij die internist verder. Ik vind het maar niks dat constante wachten en niets weten...

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:15

Oh op die manier, nu snap ik het... toch vervelend...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie