Mustang meets Mustang :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Mustang meets Mustang :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 08:09

Ze is gewoon zoooo stoer, ik ben echt helemaal weg van dat paard! Vandaag zou ik samen met m`n zusje een buitenrit gaan maken. Ik op Elena, zij op een Quarter. Dus ik een paard voor haar klaargezet en jahoor, de muts besluit op het allerlaatste moment naar een football wedstrijd te gaan Boos! Ik had de digicam en het fototoestel mee zodat mijn zusje foto`s kon maken van het rijden, maar dat ging dus niet door. Ik heb wel nog foto`s gemaakt, maar helaas dus geen foto`s dat ik erop zit (maar die komen nog wel!) Ik heb trouwens geen idee hoe ik die foto`s op Bokt moet zetten. Sinds de layout is veranderd kan geen "upload" meer vinden Verward

Maar goed. Ik wou dus toch graag op buitenrit en ben toen maar alleen gegaan. Eleentje vond het fantastich! Ik had al twee keer eerder een minibuitenrit gemaakt en dit was voor het eerst een langere. Je kunt wel zien dat ze 4 jaar in het wild heeft geleefd (ze is 5,5 nu) want ze stapt heel dapper door en is eigenlijk helemaal niet kijkerig voor zo`n "groen" paard. Ze heeft hoefjes van beton en banjert werkelijk overal doorheen. Maakt niet uit hoe rotsig de bodem is. Toen plotseling kwam de buurman aangevlogen. Hij heeft een "Mustang" (oorlogsvliegtuig) en daar scheert ie regelmatig laag mee over. Vaak gaat ie me dan even "pesten" als ik aan het rijden ben door heel laag over m`n kop te vliegen. De paarden zijn daar zo aan gewend dat ze niet eens meer opkijken (terwijl het een behoorlijk lawaai is) ze zijn dus naast verkeersmak, ook luchtverkeersmak Haha! Maar voor Elena was het dus de eerste keer. Aangezien het voor mij de normaalste zaal van de wereld is dacht ik er eigenlijk helemaal niet bij na. Zat gewoon een beetje te dromen met een lang teugeltje terwijl dat vliegtuig in tegenovergestelde richting op me af komt vliegen. Pas daarna realiseerde ik me dat Elena er niet van geschrokken was! Ze keek wel even, maar maakte totaal geen vluchtaanstalten ofzo! Daarna zijn we nog een heel stijl rotspad opgeklommen, een kudde herten tegengekomen, een meertje gepasseerd en ze was door niks van haar stuk te brengen! Ze liep al briezens met haar oortjes naar voren in een vlot staptempo maar heeft geen momnet aanstalten gemaakt om te draaien of vluchten en ik heb de hele tijd met doorhangende teugel gereden. Echt geweldig, dit is zo`n tof paard!


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 08:27

Als we gaan meeten en ze is er niet meer, dan haal ik haar gewoon ff op bij de eigenaresse, Caballo!

Ik heb wel nog leuke nieuwe foto`s van haar zonder dat ik erop zit, Vikki. Ik weet alleen niet hoe ik ze moet uploaden Verward
Ze heeft een mooie draf joh, echt Kwijl Het is alleen jammer dat ze zo klein is. Eigenlijk ben ik er al te lang voor (ik ben 1.68m) maar het gaat nog net. Ik schat haar iets van 1.40m. maar ze is heel rank.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 08:55

Das een goed idee en als Elena alsnog kleiner is, dan doe ik gewoon een kussen op het zadel, zit ik toch nog op gelijke hoogte Haha!


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 09:11

Ik zal de foto`s morgen dan wel naar jou mailen, thanks Orri!

Caballo, of we kiezen gewoon een trail die naast een greppel loopt. Gaat de gene met het grootste paard in de greppel rijden Haha! En als er geen greppel is dan laat ik mijn zusje voor ons uit rennen met een schep en dan moet zij ter plekke een greppel trail graven. Als straf omdat ze vandaag niet met me ging rijden Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manadeluca, Marlou91 en 76 bezoekers