kerstfoto's gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

kerstfoto's gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 19:37

vandaag kersfotos gemaakt met de digi van laura ookwel boogie*girl op bokt. was echt heel leuk Schijnheilig ... nee dus!
wat een gedoe maar het resultaat is leuk,
eerst expensive gepakt en een slinger om zijn halster gedraaid (wat ie nogal vond kriebelen en daardoor ging briesen), en toen kerstmuts op, en knippen maar. sommige hele lieve, en ook nog even naar buiten, ben ik met kerstmuts op het groene monster (groen deken) geklommen
en zo een foto gemaakt, toen eten gegeven en terug de wei in, toen geitjes opgetuigt :p en eerst van laura's geitje fotos gemaakt en toen van mijn half jaar oude sammy, Lovers tuigje (voor de hond) omgedaan,
die is rood en normaal draagt haar moeder die, en een rendieren gewei op Clown !!
toen buiten losgelaten en meteen grazen Vork en toen fotootjes gemaakt, en daarna had ik haar opgepakt en een kusje op de mond gegeven en daar is dus ook een foto van gemaakt, echt zo lief Lovers
alleen wel vies Misselijk haha
en toen van ninja nog een foto gemaakt met een kerstmuts op en natuurlijk zijn Kwijl halster en die geven we aan mijjn kennis als kerstkaart want ninja is van hun, en staat bij ons in de wei
binnenkort fotos op bokt, hoop ik Party!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 20:43

even laura lief aankijken Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
laura??

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 14:39

hij heeft zijn winterdeken nu op ja..
de regendeken komt binnenkort

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977 en 146 bezoekers