Heel lief compliment gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Heel lief compliment gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 10:19

Ik was met Barbiano aan het rijden toen kwam er een meisje met een manegepony lopen want die was een beetje ziek. Het rijden met Barb ging best lekker alleen die kou he brrrrrrrrrrrrrr. Even weer wennen. Toen ik klaar was en we Barbiano aan het afzadelen waren kwam ze langs gelopen. Ze zei: jij rijdt echt schitterend en dat Barb zijn voetjes zo mooi optilde. Lief he dit is echt een van de liefste complimenten die ik ooit heb gehad.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:39

haha, lekker he om van die lieve compli's te krijgen, niecky is het dochtertje van bonanza's eigenaresse en die zei laatst ook: maaike, jij akn heel goed rijden! en toen later zei ze: maaike jij bent lief!
haha vond ik heel lief van dr, want in het begin was ze heel jaloers omdat ik zo vaak op bonanza mocht rijden en zij niet

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:25

Ik vind het ook altijd zo leuk om complimentjes te krijgen! Lachen Pling *LOL* Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! !!

Een keer had ik onderlinge wedstrijd bij ons op de manege (toen tie er nog was) en toen was ik bij dressuur 3e Haha! , toen was ik al helemaal blij. Daarna kreeg ik mijn coupon (of hoe je het ook schrijft) terug...en daar stond op : "NETJES gereden, goed tempo, goed op de letters gereden. Goede combinatie, Skippy en jij" Vond ik echt leuk om te horen, maar ik dacht eerst dat ze dat bij meer mensjes erop had geschreven...maar dat was niet... Haha! Haha! Haha! Heel veel mensen zeiden altijd dat ik goed bij Skippy paste Lovers ...en nu is ze weg... Verdrietig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:12

lief is dat he!!! Een meisje van 6 dat ik wel eens een beetje les heb gegeven op evita had bij mijn zusje in d'r vriendenboekje geschreven bij "mijn grootste wens: dat ik later net zo goed kan paardrijden als irene" zo lief!!
ze zei ook een keertje tegen mij "volgensmij vinden de pony's jou wel aardig, want je bent altijd zo lief voor de pony's!"


onder mijn protocol stond met wedstrijden met Twingo ook vaak "leuke combinatie!" of "knap gedaan" (twingo was niet zo'n makkelijke pony) dat is echt leuk!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:39

Ach gossie.... Lovers
Wat cute
Echt lief idd iedereen smeekt op die compilmentjes
Greetzz Tamaar

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:59

Heb je het haar ook gezegd dat je het lief van haar vond?
Heeft zij ook weer een blije dag Lachen .
Echt leuk dat er zulke meiden bestaan, die maken onze hobby nog een beetje draaglijk... Tong uitsteken *LOL*
Als ik een beetje braaf paard had gehad had ik haar er ff op laten zitten, zo zonder zadel weet je wel. Tijdens het poetsen of zo, of ff buiten met haar een rondje stappen hihi.
Hoewel, het is errug koud...
Zo'n complimentje daar wordt je weer super warm van Lovers !

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:54

ja echt fijn om complimentjes te krijgen..... Ik krijg wel eens complimentjes dat ik een mooie pony heb dan word ik helemaal verlegen.. Bloos Bloos

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 23:07

leuk is dat he zulke dingen dan sta je echt vol trots te kijken Clown
had ik ook altijd met magnifiek altijd zoiets van wauw ik zou niet in jou schoenen durven te staan...en ik vind het echt goed dat je dat durft.
en ook verhalen magnifiek is een erg moeilijk paard je rijd haar erg leuk..*trots*
en zelfs haar baasje ik ben zo blij dat het zo goed gaat tussen jou en fiek dat had ik eigenlijk nooit verwacht.
en ook toen ze um verkocht..
ik vind het zoo zielig voor marjolein het ging steeds beter ook me instricteur zei dat..
potverdorrie marjolein nou heb je zo'n leuk paard en het gaat steeds en steeds beter de laaste tijd ging het echt goed en nou word die verkocht..
dat was de dag dat het zeker was dat ik voor de laatste keer een les met haar ree die dag was het zeker dat ze verkocht werd toen sprongen de tranen ook in me ogen..*zucht* ik mis haar zo