boemmmmmm!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_MijnTrots

Berichten: 356
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: heerhugowaard

boemmmmmm!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 12:36

Gister ochtend zou ik mijn laatste stage dag hebben. Dus ik ga met mijn scooter daar heen....
Ik wilde een groep fietsers inhalen, maar opeens slingerde een van die fietsers de weg op, en draaide om( zonder te kijken)
Ik knalde daar boven op....

Ik ben een heel stuk over de weg heen geslingerd, en ik weet niets meer van het ongeluk...
Opeens lag ik in de ambulance...
In het zieken huis hebben ze heel veel foto`s gemaakt, en een buik scan..
Ze dachten dat ik mijn heup zou hebben gebroken, maar gelukkig viel alles mee...
Zit nu weer thuis, scooter is goed stuk
En ik... gekneusde heup been armen nek, overal schaaf wonden en blauwe plekken. Op mijn hup en grote openvlees wond, mijn jas is door 2en gescheurd en ga zo maar door.....
Wordt een hele tijd niet rijden


_MijnTrots

Berichten: 356
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 12:52

dank jullie wel..........
ze houden altijd brommercontroles, maar fietsers laten ze gaan........ bellen op de fiets levens gevaarlijk( ben het levende bewijs)

_MijnTrots

Berichten: 356
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:39

de fietser maaklt het erg goed, zij is gewoon naar school gegaan, toen ik afgevoert werd, ze had een schaafplek op haar elleboog....
mijn scooter heb ik nog niet gezien, die is naa het politie bureau gebracht, maar de voorkap licht bij mij thuis, we zijn over de kop gegaan ( scooter en ik) scooter maakt het niet best, maar ik hoop dat ie gemaakt kan worden!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, DemiSisa, Emj_23, IASCrawler, journee, Kashmino, kim_1990, Kimmie235, xKatinkii, XxMariellexX en 127 bezoekers