laui !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:21

ik was net op je homepage en het viel me op dat die voltrack een erg mooi beesie is maar dat ie daar in je piste erg raar naar beneden liep met zijn hoofd !! loopt die zo en is dat iets arabierachtig ??
groetje

pj

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:26

Hij is nogal etterig zeg maar... Hij probeert op de meest gekke manieren eronder uit te lopen. En ik geloof (*denk*) dat het zoiets was. Hij was toen net een beetje meer dressuurmatig bezig (of nou ja: ik was aan het rijden, hij probeerde r onderuit te komen). Nu moet hij weer beginnen, maar het gaat een stuk beter. Hij had toen ook nog veel moeite met regelmatig tempo etc. Dan is dat hoofd nog niet zo belangrijk, maar omdat hij heel erg gevoelig is in de mond doet hij dingen soms echt heel makkelijk. En dan gaat het wel eens fout. Voor de foto dus! Arabieren lopen meestal met hun kop omhoog (en dan hang je daar..... *zucht*) maar goed... Dit was 'n typische Vollo actie...

Laudie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:37

tja ook praktisch als je daar op je paard hangt haha tof !! neen maar ie is heel mooi hoor dat wel !! rijdt je ook dresuur of springwedstrijden met hem of doen jullie dat niet ?
groetjes

pj

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:42

Wij rijden vooral endurances, en door het drukke schema rijden we verder geen wedstrijden. Het zou wel kunnen in de winterstop, maar eerst wil ik Vol dan iets leren. Hij heeft nog heel erg veel moeite met zich inhouden. Hij rent soms van c naar a in een noodgang, dat is niet zo bevorderlijk voor de cijfers van de proef denk ik.
Springen mogen ze alledrie niet meer vanwege hun botjes. Joop heeft hoefkatrol. Herc heeft artrose en Vol heeft aanleg voor hoefkatrol, dus dat laten we liever aanleg zijn, dan dat het zich gaat uiten.

Ik vind Vol ook wel mooi, hij kan af en toe vreselijk showerig rondrennen en zijn staart optillen. Niet zo praktisch als ik aan zijn halster vast zit, maar goed, het is wel mooi. Voel me wel stoer met zo'n gek!

Laudie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:46

ja echt stoer zo een paard en erg fijn om te leren vliegen als ie ervandoorgaat met jou eraan ! en ach water skieen op vaste grond ! niemand die het jou na doet !!
groetjes

jp