Eeuwige vijfde..*Zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Eeuwige vijfde..*Zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:36

Ik weet het nog goed 2 jaar geleden op ponykamp op de Roosberg! Ik reed net een halfjaartje en ja we gingen ook een wedstrijdje doen..ik reed de F3 want dat was de makkelijke met galop! Er was toen ook een meisje die zei dat het veel te moeilijk voor mij was enz..toch doorgzet! resultaat? Ik vijfde vervelende meisje 11de ofzo..

Maargoed 3 maanden geleden weer een wedstrijdje een vaardigheidsproefje zonder galop..helemaal makkelijk..beetje balkjes lopen enz.. En ja hoor weer vijfde

Vandaag weer de F3 gereden ging goed alleen bij de 2 de galop ging ik er tevroeg uit (stom,stom!) verder ging het echt super! Stonden ook veel complimentjes bij de aantekeningen! Ik dacht zelf door die galop dat ik wel als laatste zou eindigen maar nee hoor..tuurlijk vijfde! Nouja eigenlijk 4/5de want ik stond gelijk met een ander meisje..

Maar toch..zal ik een eeuwige vijfde blijven..denk het wel 3 keer is scheepsrecht Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 08:46

nouja ik hoop het eigenlijk niet! Ik wil ook wel een keer een beker ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:19

Nee ik was gelukkig ook niet laatste (al dacht ik van wel)
Op de Roosberg zat ik op Mabel die vond ik echt super! Alleen ik mocht niet mee op de buitenritten omdat ik nog maar een halfjaar reed..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:06

ow welkom! Moeten we maar eens meeten en onze eigen club oprichten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 165 bezoekers