Ik weet het niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 15:46

Ik voel me alleen maar rotter sinds ik bij de oude wei van Kelly ben geweest! bij alles wat ik doe moet ik aan haar denken. Misschien moet ik er maar mee stoppen, dat hele paardgedoe.
Het was leuk om paardengek te zijn, maar als er zo iets gebeurt is voor mij ook de lol er af! Ik weet het echt niet meer!

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 17:52

Ik zou zeker niet stoppen met paarden!!!
Voor een tijdje misschien
Maar als je je er echt niet goed bij voelt,zou ik het wel doen,maar niet te overhaast ik zou 1st goed nadenken!!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 19:13

wat was er dan gebeurt?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 20:05

lieve schat, je mag het van mij aan de kant zetten, maar dat lukt je toch niet.
Mijn ex-verzorgpony was alles wat ik had in de wereld. Onder mijn neus werd ze verkocht, ik zei vaarwel tegen de paarden. Dit is nu, even rekenen..... zo'n 5 jaar geleden, en kijk eens waar ik nu ben???

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 20:47

Ik wilde ook stoppen nadat eerst Skippy en daarna Tinne verkocht was Huilen Verdrietig Huilen , ik ben toen ook een maand even gestopt, maar thuis werd ik echt gek...Ik MOEST en ZOU paarden zien. Ik kan gewoon niet zonder paarden, ik denk dat dat bij jou ook wel zo is. In het begin heb je gewoon heel veel verdriet en voel je je poedersuiker enzo...ik zal niet zeggen dat dat overgaat (dat zeker niet) maar op een gegeven moment...ja...ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het uit moet leggen...Als je zelf weet dat ze het goed heeft, voel je jezelf ook al een stuk beter. (Ik weet niet waar Tinne is en weet dus ook niet hoe het met haar gaat) Verdrietig Ik weet zeker dat Kelly het goed heeft in het rusthuis en je mag er vast ook wel op bezoek komen...toch???!! Ik ga ook een paar keer per jaar bij Skippy op bezoek (gaat helaas niet vaker vanwege de grote afstand) en als je dan ziet dat ze zich prettig voelt daar, dan heb je thuis ook niet meer zo'n gevoel van: zou ze het wel fijn vinden daar? Snap je een beetje wat ik bedoel...ik heb het geloof ik een beetje vaag uitgelegd Verward ...

xxxSanne

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:14

Misschien kun je voor een tijdje stoppen, maar zeker niet voor altijd! Ik weet zeker dat je thuis helemaal gek wordt en toch weer naar de paarden wil. En je weet toch dat Kelly het goed heeft? Pling Succes ermee! Lachen

suusjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: hengulowwww

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 21:26

he meid, wat rot voor je dat je je zo naar voelt!
heel veel sterkte ermee!
maar ik sluit me idd bij ellen aan, als je eenmaal paardengek bent dan blijf je het ook *LOL*
een tijdje rust nemen kan vast geen kwaad, maar niet te lang he?
sterkte! groetjes, suus

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:05

en dan je 2 eigen pony's opgeven?
meisje je voelt je rot maar iedereen komt dit tegen in de paarden, want dat zijn nou eenmaal levende beestjes

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:33

Ik heb nog wel een aardig klusje om je gedachten te verzetten. Een Land Rover demonteren en vervolgens nog twee Range Rovers. Ik weet zeker dat je voordat je aan Range Rover twee begint weer paarden om je heen wilt. Paarden zijn als Bokt, je kunt best heel even zonder, maar uiteindelijk wil je toch weer paarden om je heen.
Kop op, achter de wolken schijnt uiteindelijk altijd zon.
Succes.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 01:02

Je gaat Kelly nooit vergeten en dat moet je ook maar niet proberen, maar geloof me, verder gaat het helemaal goed komen !