"drup""drup""drup"........grrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

"drup""drup""drup"........grrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 10:33

Nou ben dus echt geweldig wakker geworden, echt het toppunt van niet relaxed en uitgerust de ochtend ingaan Frusty

Lig je lekker te slapen met de intensie om echt je slaap in te halen (was een beetje druk en slapeloosweekendje Gaaaap ) Voel ik ineens "drup""drup""drup".....
Ok t'is een beetje nat en ook wel koud, zo voelt het aan, dus verleg ik mijn hoofd zo'n 20 cm. naar links maar toch weer "drup"" drup""drup" maar nu harder, veel harder. Ik denk nog: "ik droom" maar nee hoor, ineens kom ik tot het besef en voel ik nattigheid in mijn nek Boos! Heb ik gewoon lekkage vanaf het dak precies waar mijn kussen ligt Boos! en uiteraard begon het steeds harder te druppen en steeds natter te worden dus daar ging mijn uitslaapochtend Huilen Uiteindelijk moest ik uit bed om iets te gaan halen om al dat water op te vangen, emmer eronder maar aangezien ik zo moe was dacht ik nog wel even verder te kunnen slapen.......(t'was pas 7 uur)

Nou mooi niet dus, "tok, tok, tokkerdertok" veel harder als eerst Stoom uit je oren "ja zo kan ik dus niet slapen )

Dus ik zit nu fijn op de loodgieter te wachten, die moet het gat in het dak maken om zo mijn bed droog te stellen, t'is maar goed dat ik vannacht niet thuis slaap want in een nat bed slapen is toch niet het summum en al helemaal niet fijn wakker worden!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:39

arme jij! Ik zat al zo te balen toen ik om 9.00 wakker werd (ja is ook mijn uitslaapdagje) en het buiten zo drupte..maar ik zat binnen wel droog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:59

Oei dat is niet fijn als je juist wilt gaan uittslapen.
Hopen dat het nog goed te repareren valt.
En ja dit is ook mijn uitslaap dagje Knipoog

nicegirl
Berichten: 105
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:06

Aaah balen, ik kon vanochtend ook niet uitslapen!!!:'( ik werd wakker omdat de honden echt hard aan het blaffen waren!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 13:33

Mja, nou de loodgieter kan dus nog niet langskomen dat word pas later in de week Ik slaap gelukkig vanacht niet thuis omdat ik voor mijn werk naar Brussel moet maar heb denk ik wel een probleem als ik woensdag-nacht thuiskom en het regent weer zo hard.....

Iedereen dus even duimen dat hetdroog blijft anders slaap ik weer niet Verdrietig

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:35

Oei .. dat lijkt me erg vervelend.. had je geen handdoek in die emmer kunnen leggen? heb je niet zo'n last van dat ge-tik Haha!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:45

Ja das zeker vervelend zeg. Scheve mond
Ik zal voor je duimen hoor.