Moordfjord?!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Moordfjord?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 12:34

Laatst m'n fjordenmeissie naar de hengst gebracht....daar waar ze ook vandaan komt! En toen ze gekocht werd hebben we al wel een verhaal over haar meegekregen, maar in de loop der tijd hadden we het verhaal wat afgezwakt, want tjah: we zagen het er niet in!

Maar goed....het verhaal werd nogmaals verteld:
'Noor komt van Hoeve Boschoord, dat is een "expertise- en behandelcentrum op het grensvlak van gehandicaptenzorg, psychiatrie en justitie". Kortom daar lopen vrij zware criminelen ook rond....
Noor was daar net als hen...ook enigzins berucht. De naam deed iedereen de haren opstaan. Ze waren namelijk allemaal als de dood voor 'r.
Zoals vd berg ons vertelde: 'Dan liep er zo'n grote spierbundel met tatoeages rond, die dan een kruiwagen uit het land moest halen.....maar hij durfde niet, omdat Norah in het land stond.' Wat ze precies wel en niet deed weet ik niet, maar het was genoeg om doodangsten voor 'r te hebben blijkbaar! Verward
Onderling werd elke keer weer getwist wie het slachtoffer was om haar uit het land te halen...en zelfs om de karweitjes in het land zelf, wat niks met Noor te maken had in weze...jah in hetzelfde land staan was het enige!
Daarnaast was het eerste wat de 'nieuwelingen' te horen kregen: 'Kom nooit bij Norah in de buurt' en dat verteld door de patienten die dus daar al langer zaten...

Heb me echt helemaal rotgelachen Nagelbijten / Gniffelen ....DAT uit mijn schattige beesje?....hahaha...sorry, oke in het begin was ze een goeie drammer aan de hand, maar dat was er ook wel uit binnen een aantal maanden. Nu is het heel af en toe nog eens (tjah eten zien is halen soms)...maar echt gemeen? Nee...het is een lieverd!!

Na het horen van dit verhaal heb ik dus ergens de neiging om die mensen een bezoekje te brengen met Noor. Op de manier van: 'Kijk...ze is lang zo levensbedreigend niet'.

In mijn profiel staan wel foto's.....zo scary is ze toch niet ?

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 12:38

Haha grappig! Ik vind het wel een mooi verhaal. Allemaal van die gevaarlijke mannen en die worden dan 'onderdrukt' door een fjord Haha!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 12:49

whahahahahaah misschien een idee: fjorden als gevangenisbewakers Haha! ze zien er ook erg wild uit met die manen Knipoog

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 12:58

Citaat:
fjorden als gevangenisbewakers ze zien er ook erg wild uit met die manen

Was zij blijkbaar wel geknipt voor ja...haha...nog even de manen lang laten groeien....en ze heeft al zo'n lekkere dikke waaier!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 13:24

Whahaha grappig verhaal...
Ze ziet er helemaal niet zo gevaarlijk uit..maar wie weet schuilt er daaronder toch nog iets..... Extreme duivel

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 13:35

Haha echt grappig,dat zou je eens moeten doen je,daar naartoe met Noor en dan erop. Haha! Ik wil wel eens horen wat ze dan nog te zeggen hebben. Haha! Lijkt me echt grappig. *LOL*