tölten!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ijslandermir
Berichten: 760
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:05

Geweldig he, dat tolten! Ik kan door mijn gezondheid niet goed draven. We zijn toen op zoek gegaan naar gangenpaarden. Eerst bij de Tennessee Walkers gekeken. Geweldig ras, maar (te) weinig keus en waanzinnig duur. Toen mocht ik een keer op de IJslander van een kennis rijden. Na 1 rondje tolt was ik verkocht! OK dan!
Ik vond de IJslanders eerst maar matig, maar als je er een keer op gereden hebt!
Ik heb nu sinds 3 maanden mijn eigen IJslander: Vidja fra Punktur. Gekocht bij Punktur in Donderen (is nu Gimli in Peize).
Het gaat supergoed en ik les 2 keer in de 3 weken bij de IJsland Rijders Noord in Exloo. Erg leuk.


ijslandermir
Berichten: 760
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:53

Dat zit daar niet meer. Dat was de Besmannick hoeve. Die zitten al weer een hele tijd in Langedijke (bij Appelscha). Ze willen daar ook weer weg geloof ik. Ze willen naar Duitsland.

Hoi Marcha, ja ik doe nu ook wat mee op bokt. is ook wel leuk. Over paarden (en vooral gangenpaarden) praten is altijd leuk!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, GrapeshotBot, Mitch_Beauty, YvonneV en 141 bezoekers