Bijna Ellie gewurgt *ggrrrr*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 23:17

Haha ojee, het valt ook niet mee met die dwarse pony's Haha!
Zou het de lente zijn Verward
Hopelijk weet Ellie de volgende keer de vooruit knop wat beter te vinden *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:20

Vippie schreef:
Als ik het zo hoor zit er een hensgtigheid aan te komen bij dr, beetje sneu dat ze daarvoor zo "gestraft" wordt...


Dus ze hoeft niet te lopen als ze hengstig word? Zou een mooie boel worden met al die merries...Als ik ongesteld ben kan ik ook geen vakantie vieren...was het maar zo Haha! Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 18:22

Vippie schreef:

Sommige mensen kunnen maar beter geen paard kopen.......

Wat heerlijk dan voor Ellie dat zowel Sily als Spokie niet haar eigenaar is Schijnheilig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:35

Vippie"]
[quote="Sily schreef:
Het enige wat mij dwars zit Vippie, is dat jij begint over verschillende manieren van inrijden, terwijl jij niet eens weet *en wilt aannemen* hoe het gegaan is.

Jij begint een nogal zwart makerig PB verhaal waarin en heleboel verzonnen dingen staan met Ineke, waarbij Ineke het idd doorstuurt naar mij omdat de helft gewoon ronduit niet klopt.

Maar voor mij is dit afgesloten, met vallen en opstaan leer je, en ik heb hier in ieder geval genoeg van geleert.


Okeej mij best dan via een open forum (sorry moderator, niet mijn idee).
Ik lees hier wat ik lees en baseer daar mn uitspraken op. Misschien hier anders forumleren dan voortaan?
En zwartmakerig vat je zo op omdat het via via is doorgestuurd, zou ik ook doen. Ik heb je via PB al uitgelegd hoe het zit.
Idd over en sluiten.
Veel succes en kijk positief vooruit
[/quote]

Nog een keer, heb álles doorgestuurd, dus dan kun je idd wel concluderen dat het zwartmakerig was, want dat vind ik ook, anders had ik al niet gezegt dat ik een PB van jouw ontving...

Misschien beiden dan maar nadenken hoe je iets formuleert voordat je het opschrijft?

Fijn, kunnen we nu allemaal rustig gaan slapen zonder ruzie he Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 35 bezoekers